De hardwareversnellingsfunctie

frans1

Actief lid
laat deze svp ZEER SPOEDIG terug komen dat stokkerige gedoe ben ik nu al meer dan genoeg zat doe maar mooi zo als vroeger dat je zelf kunt bepalen aan of uit
 

DeletedUser6867

Guest
Developers hebben besloten dat de hardware versnelling standaard aan zal staan omdat het ontwikkelen sneller en gemakkelijker met de instelling altijd aan.
 

frans1

Actief lid
weet niet wat je zegt, want daar vraag ik niet om, vraag alleen zet die knop terug zo dat een ieder het spel makkelijk en zonder stotter en plakkerig beeld gewoon door loop hier is al veel over gesproken en geschreven al gelezen heel vlug.

en wat voor de ontwikkelaars beter is sorry heb ik EIGELIJK Geen boodschap aan het FEIT IS het betrefT hier voor ook mensen die geen grote computer hebben of geen grotere kunnen kopen zo als eens aan gegeven zou het spel voor een ieder mogelijk zijn DUS ZO NIET MEER
 

DeletedUser6867

Guest
weet niet wat je zegt, want daar vraag ik niet om, vraag alleen zet die knop terug zo dat een ieder het spel makkelijk en zonder stotter en plakkerig beeld gewoon door loop hier is al veel over gesproken en geschreven al gelezen heel vlug.

en wat voor de ontwikkelaars beter is sorry heb ik EIGELIJK Geen boodschap aan het FEIT IS het betrefT hier voor ook mensen die geen grote computer hebben of geen grotere kunnen kopen zo als eens aan gegeven zou het spel voor een ieder mogelijk zijn DUS ZO NIET MEER

Ja ik begrijp je probleem zeer zeker mijn vrouw speelt ook op een laptop en daar gaat het ook niet al te best op.
Al geprobeerd om de stads animaties uit te zetten dat schijnt een hoop te helpen.

maar zoals ik al eerder zei zal de Hardwareversnelling standaard aanblijven omdat het voor de ontwikkelaars te lastig en tijdrovend is om voor 2 versies te ontwikkelen.
 

DeletedUser

Guest
laat deze svp ZEER SPOEDIG terug komen dat stokkerige gedoe ben ik nu al meer dan genoeg zat doe maar mooi zo als vroeger dat je zelf kunt bepalen aan of uit

De hardwareversnelling is er nu standaard. Hij hoeft dus niet ZEER SPOEDIG terug te komen. Wat nodig is, is dat hij ZEER SPOEDIG uitgeschakeld kan worden.
 

frans1

Actief lid
dan hoop ik dat je vrouw zeer binnen kort zegt zo funky weg van die comp het eerste uur is die van mij kan ik ook eens fatsoenlijk spelen

maar het fiet blijft zeer vele irritatie voor vele waar het niet goed werkt.

en die ontwikkelaar kom op man die hebben er een comp staan cq systeem staan daar zeg je u tegen dus dat zal echt wel niet het probleem zijn en lastig en tijdrovend zal best maar zij zijn wel afhankelijk van de spellers en die moeten het doen en niet hun want als de spelers gaan lopen heb je niks maar naar jou woorden moeten dus de spelers maar met het ongemak blijven doen een mooi mens bij je sorry
 

frans1

Actief lid
De hardwareversnelling is er nu standaard. Hij hoeft dus niet ZEER SPOEDIG terug te komen. Wat nodig is, is dat hij ZEER SPOEDIG uitgeschakeld kan worden.

en sl8yer jo je hebt gelijk ik heb het verkeerd neer gezet maar jij hebt het verbeterd klasse
 

DeletedUser6867

Guest
dan hoop ik dat je vrouw zeer binnen kort zegt zo funky weg van die comp het eerste uur is die van mij kan ik ook eens fatsoenlijk spelen

maar het fiet blijft zeer vele irritatie voor vele waar het niet goed werkt.

en die ontwikkelaar kom op man die hebben er een comp staan cq systeem staan daar zeg je u tegen dus dat zal echt wel niet het probleem zijn en lastig en tijdrovend zal best maar zij zijn wel afhankelijk van de spellers en die moeten het doen en niet hun want als de spelers gaan lopen heb je niks maar naar jou woorden moeten dus de spelers maar met het ongemak blijven doen een mooi mens bij je sorry

Dat deed ze al :) maar nu de helpen knop er is niet meer gelukkig :D
 

DeletedUser8544

Guest
Sedert de hardwareversneller vast is ingesteld kan ik FOE niet meer spelen mijn PC VALT GEWOONWEG UIT, vroeger kon ik deze hardwareversneller gewoonweg uitschakelen alvorens mijn PC uitviel, Ik ben zeker dat dergelijke problemen bij de ontwikkelaars gekend waren aangezien zij deze deactivatie functie vroeger voorzien hadden met de vermelding dat de hardwareversneller de grafische kaart van iets verouderde PC kon overbelasten en dat ze daarom deze deactivatie functie voorzagen. Een nieuwe PC kopen om verder te spelen is voor mij geen optie en aangezien ik reeds regelmatig financieel gesponsord heb kan ik mijn ontgoocheling niet onder stoelen en banken steken
 

DeletedUser8336

Guest
Ik had er ook enorm veel last van, het liep voor geen meter meer, wisselen naar een andere wereld duurde een paar minuten voor ik überhaupt wat aanklikken kon.
Maar ik heb net google chrome geïnstalleerd en nu loopt het al 100x beter, alleen het slepen gebeurt nog wat traag en schokkerig.
 

frans1

Actief lid
maar het is en blijft voor vele een slecht idee TE ZIJN

DUS TERUG MET DE KNOP VAN DE HARDWAREVERSNELLER VOOR UIT EN AAN
 

DeletedUser6867

Guest
Ik zal heel eerlijk zijn we kunnen dit op een poll gooien, het gaat de 75% halen en inno zegt van nee dan heeft het geen zin.
Inno heeft al aangegeven standaard door te gaan met de hardware versnelling aan. Dus een idee van knop aan of uit zal geen kans maken bij de makers en zullen dit in de vuilnis bak gooien.
Het is spijtig en snap zeker spelers hun frustatie erdoor, maar hier kunnen we weinig tot niks aan doen sorry.
 

DeletedUser

Guest
De aankondiging is er ook vrij duidelijk in.

Omdat het verder ontwikkelen van Forge of Empires met 2 verschillende engines (met hardwareversnelling en zonder hardwareversnelling) te tijdintensief is, is deze wijziging noodzakelijk. Er kruipt eenvoudigweg te veel tijd in het ontwerpen van nieuwe functies en het oplossen van fouten in beide engines. In de afgelopen maanden hebben we de hardwareversnellingsfunctie regelmatig verbeterd zodat deze vlotter zou moeten werken. We denken dat deze functie nu klaar is om als enige engine voor Forge of Empires te worden gebruikt. Ook na spelversie 1.40 zal er nog gewerkt worden aan verbeteringen om jullie een optimale spelervaring te kunnen aanbieden.
 

DeletedUser7392

Guest
Via de instellingen van de flash player is nog wel te selecteren of dat de hardwareversnelling aan of uit staat , maakt dit dan ook geen verschil meer?
 

frans1

Actief lid
heb dit geprobeerd totaal geen verschil

INNO SCHAF DIE HARDWAREVERSNELLING AF OF KOM SVP TERUG MET DIE KNOP HET IS EEN EN AL ELLENDE
 

DeletedUser6867

Guest
heb dit geprobeerd totaal geen verschil

INNO SCHAF DIE HARDWAREVERSNELLING AF OF KOM SVP TERUG MET DIE KNOP HET IS EEN EN AL ELLENDE

Met capslock werken zal geen verschil maken ;)
Sorry om het te zeggen maar de hardware versnelling zal blijven dit is een keuze van inno geweest.Ze zullen er wel aan blijven tweaken om het te verbeteren.
 

DeletedUser7909

Guest
Met capslock werken zal geen verschil maken ;)
Sorry om het te zeggen maar de hardware versnelling zal blijven dit is een keuze van inno geweest.Ze zullen er wel aan blijven tweaken om het te verbeteren.

Als dit toch niet aangepast wordt, wat ik goed kan begrijpen overigens met de reden die ze ervoor geven, kan dit topic dan niet naar de afgekeurde ideeën?
 

DeletedUser6867

Guest
En dit topic zal worden afgekeurd Hardware versnelling zal er blijven zoals al meerdere malen is aangegeven in het topic.
 
Bovenaan