De balans en realiteit van het spel zijn verstoort,door schurken.

DeletedUser

Guest
Ok ik wil toch effe iets kwijt.

Het paas event is afgelopen,was leuk bedacht,je kon leuke dingen krijgen.
Zoals een wensput ,die mooie cado,s geeft,en die wachtvuur torens,BD,s Fp,enz.
Maar die schurken verpesten het spel.

Let op:de aanvallende partij gebruikt 4 jagers en 4 schurken,met 80% extra aanval en verdediging tijdens het aanvallen.
Tegen 8 jagers met 140% extra verdediging.
De tegenstander zet zijn jagers naar voren met de schurken daar achter,mijn jagers gaan naar voren en beginnen te schieten.
Maar moeten al tegen die 80%extra verdediging op boxen,wat dus minder schade toebrengt.
Vervolgens negeren ze de jagers,en die slaan achter de linies hard toe,ze hebben al een slag van 100,en dan nog eens 80% extra.
Dus mijn jagers zijn bijna dood,ze schieten terug,en raken de schurken,die daardoor in jagers transformeren en met volle levensbar.
je kijkt het filmpje terug ,en ziet hoe simpel je verdedigende leger verslagen word.
Waar slaat dit op,die schurken zijn onbestaande en onrealistische eenheden.

Wat is het volgende wat inno games gaat verzinnen,een fruitboom die bliksemschichten afvuurt,of een struisvogel met napalm bommen.
WTF er klopt op deze manier helemaal niks meer van ,die GG,s en voral de aanvallende bonus GG,s hebben al genoeg voordeel.
Op deze manier kun je je zelf nooit verdedigen,wat het spel in zekere zin verpest.
Het begint een beetje af te wijken van de realiteit.

Van mij mag inno games met een gelijkmaker komen,zoals verdedigende gebouwen ook extra aanvalskracht geven,om het eerlijk en gelijk te houden.
En het spel van schurken te ontdaan,dan krijgen die spelers met schurkenhol een wensput of wachtvuur torens ervoor terug.

Dat zou voor het spel en vele spelers heel fijn zijn als dat zou kunnen,voor zowel groot als klein.
Wat vinden jullie ervan.

gr marcus
 

DeletedUser5199

Guest
Ze zouden moeten doen dat als een schurk sterft in je verdediging dat je die opnieuw moet maken(24 uur) als je er dan 4 heb is dat best pijnlijk
Je schreef : Op deze manier kun je je zelf nooit verdedigen,wat het spel in zekere zin verpest.
Door schurken kan je jezelf juist beter beschermen maar dit en die gg's dat lukt niet meer hoor als je dan nog wachtvuren hebt staan dan kan je als aanvaller er niet meer door heen en dus geen fun meer in deze game
Toffe events geef ik doe maar blijf realistisch
 

DeletedUser

Guest
Ik vind schurken niet overpowered. Bovendien is het van het paasevenement dus mag het wel iets speciaal zijn zolang het niet té voordelig is. Met schurken win ik toch niet echt meer als anders.
 

DeletedUser

Guest
Niet overpowered ,een slag van 100 +50% is 150 die slaat zo hard dat je poppetje 3 streepjes overhoud,en krijgt een tik terug,en veranderd in een verse unit,daar gaat het mij om,sinds wanneer kunnen soldaten transformeren in anderen eenheden,uit welke geschiedenis komt dat,of welk tijdperk.
Onrealistisch en een zeer groot voordeel voor degenen die hen gebruiken lijkt mij.
 

DeletedUser

Guest
marcus, al eens gedacht aan ninja's? Hun sterkte ligt in het niet gespot worden door de vijand. Eenmaal ze ontdekt zijn zijn ze 1 van hun belangrijkste offensieve aspecten kwijt. Tuurlijk, dat is geen letterlijke gedaanteverandering, maar het is wel een figuurlijke omdat als je ze ontdekt, je gelijk ook weet tegen wie je vecht. En kennis over je vijand maakt hem nu eenmaal zwakker.

Daarbij, als je eerst alle niet-schurken uitschakelt dan kunnen ze niet meer veranderen en sterven ze bij het eerstvolgende contact. En je kan altijd zware melee (grenadiers/achterladers) inzetten. Schurken zijn lichte melee voor ze transformeren, dus met zware melee en je +140% defense kan je ze makkelijk blokkeren.
 

DeletedUser

Guest
Wat marcus volgens mij bedoelt is dat de AI er heel slecht tegen verdedigt.

Je kunt inderdaad schurken die een stad verdedigen goed uitschakelen als je slim bent bij het aanvallen. Maar als jij verdedigt en de aanvaller heeft schurken, dan heeft de aanvaller daar erg veel voordeel bij.
 

DeletedUser905

Guest
Vergeet niet dat 4 jagers en 4 schurken te verslaan zijn door de 4 jagers uit te schakelen en die andere 4 schurken dan direct dood gaan bij de volgende klap
 

DeletedUser4420

Guest
Ik ben elke keer blij als ik bij mijn tegenstanders schurken zie staan als ik aanval. Levert lekker punten op en als je ´t slim speelt, kun je ze vrijwel zonder problemen tot het laatst bewaren. Dan is het echt een kwestie van afknallen.
Komt nog bij dat veel spelers de schurken niet goed gebruiken en bijvoorbeeld alleen, of in een klein groepje verdediging zetten. Ze hebben dan totaal geen waarde als verdediging. Nogmaals, ik als aanvaller ben er vanwege de relatief hoge punten wel blij mee!

Maar ik ben het met de topic/starter eens dat het eigenlijk nergens op slaat. Misschien was iets minder aanvalskracht en iets meer verdediging realistischer geweest. Zelfs al hadden ze maar 2 of 3 verdediging gehad, net als afstandseenheden, dan zouden ze veel meer in te brengen hebben gehad. Het gebeurt me maar heel zelden dat een schurk helemaal tot aan mijn eenheden kan komen en daar schade aanricht. Als dat gevaar dreig, schiet ik ze alsnog aan, want ze doen veel meer schade als schurk zijnde, dan wanneer ze een gewone eenheid worden. Ik verlies zelden een eenheid als gevolg van schurken als ik aanval.

Ik gebruik ze zelf niet, dus kan niets zeggen over hun aanvallende waarde.
 

DeletedUser3948

Guest
Een van mijn buren heeft zelfs 8 schurken in zijn/haar verdediging... die heeft of gevoel voor humor of heeft niet helemaal begrepen wat een schurk inhoudt in het gevecht

Ik ben elke keer blij als ik bij mijn tegenstanders schurken zie staan als ik aanval. Levert lekker punten op en als je ´t slim speelt, kun je ze vrijwel zonder problemen tot het laatst bewaren. Dan is het echt een kwestie van afknallen.
Komt nog bij dat veel spelers de schurken niet goed gebruiken en bijvoorbeeld alleen, of in een klein groepje verdediging zetten. Ze hebben dan totaal geen waarde als verdediging. Nogmaals, ik als aanvaller ben er vanwege de relatief hoge punten wel blij mee!

Maar ik ben het met de topic/starter eens dat het eigenlijk nergens op slaat. Misschien was iets minder aanvalskracht en iets meer verdediging realistischer geweest. Zelfs al hadden ze maar 2 of 3 verdediging gehad, net als afstandseenheden, dan zouden ze veel meer in te brengen hebben gehad. Het gebeurt me maar heel zelden dat een schurk helemaal tot aan mijn eenheden kan komen en daar schade aanricht. Als dat gevaar dreig, schiet ik ze alsnog aan, want ze doen veel meer schade als schurk zijnde, dan wanneer ze een gewone eenheid worden. Ik verlies zelden een eenheid als gevolg van schurken als ik aanval.

Ik gebruik ze zelf niet, dus kan niets zeggen over hun aanvallende waarde.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben elke keer blij als ik bij mijn tegenstanders schurken zie staan als ik aanval. Levert lekker punten op en als je ´t slim speelt, kun je ze vrijwel zonder problemen tot het laatst bewaren.

Een schurk levert minder punten op als een huurling. Geef mij maar gewone troepen om tegen te knokken.
 

DeletedUser2653

Guest
Hou de schurken als laatste over, dan moet je maar 1 keer schieten om ze te doden.
Bij mij in de buurt zit er 1 met 7 schurken. Voel ik mij als een jongen op het schietkraam.
 

DeletedUser1655

Guest
Ik snap de hele probleem rond de schurken niet... iedereen ziet gelijk donkerte zonder eind of een slecht idee. Ik deel deze mening niet, want iedereen had de kans ze vrij te spelen.
Verder, en hoe ik het zien... schurken zijn schurken, en zijn er nu eenmaal. Geen slechte toevoeging als je mij vraagt. Zie het als boef, rover of kamikazi soldaat, als je ze slim gebruikt kom je een hele eind. :)

Waar mij het om gaat is dat je ook de punten mag verwachen voor het unit die uit zijn groene gewaad popt + de oorspronklijke 200 punten (dat zijn ze waard in gevechtspunten). Dan is het eerlijk. Nu benadeel je eigenlijk de aanval in zijn geheel door niet alle punten toe te kennen. Daar moet een fix voor komen...
 

Seconddream

Actief lid
Daar zie ik inderdaad ook wel wat in pcsurgeon, bedankt voor je reactie. :)
Immers als je de schurk voor het laatst bewaart dan is dat niet altijd even makkelijk en zou best extra beloond mogen worden in die gevallen.
Schiet je hem echter als 1e weg dan zou je dat voordeel niet verdienen, leuke toevoeging lijkt mij.
 
Bovenaan