De Arc in steden die nog voor tijdperk de Toekomst zitten; hoe kan dit?

Ik zie vaak gg de Arc in een stad die nog lang niet in tijdperk de Toekomst zit. (bijvoorbeeld het Progressieve tijdperk). Ik zit in het Progressieve tijdperk en heb nog niet een blauwdruk van de Arc terwijl ik toch al heel veel blauwdrukken heb gekregen. Hoe is het mogelijk?
 

blafke

Actief lid
Hetlzefde zie je met Himeji Castle, Arctische Orangerie, Terracotta Leger, ... Aan BD geraak je door bij te dragen aan het gebouw in kwestie van een gildelid of een vriend en daar een scorende plaats mee te halen (daar worden heel expliciet afspraken over gemaakt dus het wordt in regel heel erg niet geapprecieerd als je zomaar zelf begint bij te dragen). Aan de goederen om het gebouwd te krijgen geraak je door "goederen voor FP" deals. Je spreekt met een gildelid of handelaar af dat je Toekomst goederen krijgt voor, ik zeg maar iets, Vroege Middeleeuwen en in ruil voor die deal stort jij x aantal FP in een gebouw van de andere. Jij voert het handelsaanbod in (eender welk ander zinnig mens gaat er toch nooit op ingaan) en je stort de afgesproken FP, tegenpartij accepteert het handelsaanbod. Daarmee heb je alles wat je nodig hebt om het ding te bouwen (behalve dat je dan ook nog plaats moet zoeken misschien).
 
Ik zie vaak gg de Arc in een stad die nog lang niet in tijdperk de Toekomst zit. (bijvoorbeeld het Progressieve tijdperk). Ik zit in het Progressieve tijdperk en heb nog niet een blauwdruk van de Arc terwijl ik toch al heel veel blauwdrukken heb gekregen. Hoe is het mogelijk?
Dat kan heel goed. Zelfs in tijdperk ijzertijd kan je gewoonten ARC zetten. Wat blafkezegt klopt. Zorg dus dat je in een juiste gilde komt die je hiermee verder kunnen helpen
 
Bovenaan