CultereleAzteken

Hallo,
Ik heb zojuist de Culturele Azteken nederzettingen medaille ontvangen.
Wat kan ik hiermee?
1705604173800.png
 

53 K-Aman

Actief lid
Als je op het schip in de haven klikt zul je zien dat vanaf nu je ook de Azteken nederzetting kunt spelen.
Eigenlijk een van de leukste onder de nederzettingen.
 
Is ook redelijk te doen om alle doelen te halen, en uiteindelijk doel is Yggdrasil level 9, deze geeft weer extra voordeel in het spel
 
Oké, ik snap het. De eerste twee nederzettingen had ik al gedaan, maar de link nog niet gelegd met het Azteken.
Ik ben nu bezig met nr. 3 (Oud Egypte) en om een buit te krijgen moet ik vechten.
De eerste lukt wel zonder problemen, maar de 2de en de 3 de lukt mij alsmaar niet.
Wat doe ik fout en graag jullie advies in deze?

1706077835310.png
 
Laatst bewerkt:
Altijd vechten op de automaat met 8 Nubische Strijders (= 2 barakken bouwen in de nederzetting). 3e gevecht altijd Weigeren, 2e gevecht gewoon proberen, lukt soms wel, soms niet... Als die 2e echt nooit lukt, dan gewoon weigeren.
 
Ik ben er inmiddels achter dat je alle drie de gevechten aankunt met alleen de Nubische Strijders.
Hiervoor heb ik nu twee Nubische schietbanen geplaatst. Sinds ik dat doe werkt het, maar wel na onderstaande tip, met dank aan @SonnyWeg

--
Het gevecht in de nederzetting is trouwens wel makkelijk te doen, maar alleen met de juiste eenheden: 8 Nubische boogschutters. Je begint het gevecht en houdt je eenheden op hun beginplek. Zodra de vijand in de buurt is probeer ja als dat mogelijk is eerst de kamelen te doden. Hou hierbij wel de maximale afstand vanwege de "contact" vaardigheden van de kamelen. Vervolgens val je de strijdwagens aan. Hou hierbij ook rekening dat je voldoende afstand van de olifanten moet houden. Hun bereik is niet groot en ze zijn zwakker tegen boogschutters, maar ze hebben over het algemeen veel kracht. Als laatste dood je de olifanten. De 2de wave houd je dezelfde strategie aan.
--
 
Bovenaan