Continent Mars

Hallo,
Ik ben sinds kort naar tijdperk Mars, echter blijk ik het continent al bijna veroverd te hebben ?
Dus ik zie dat ik heel veel provincies heb leeg gespeeld in virtuele toekomst, maar heb toen niet de mars erts gekregen en nu ik in Mars zit wel heul erg nodig..

Heeft iemand dit ook gehad ?
 

Bullspirit Dancer

Actief lid
Je kan pas Mars-erts krijgen als je op de Mars-continenten kaart bent. Je moet het namelijk vrijspelen (sectoren die erts bezitten) en dan via onderhandelen of vechten erts "delven".
Hoe langer de tijd dat je weer kunt delven, hoe hoger de opbrengst aan erts.
 
Maar ik heb dus voordat ik bij Mars was al bijna alle sectoren van Mars vrij gehandeld / gevochten vanuit virtuele toekomst.
Mars 1/2 en Mars 2/2 waardoor ik nu klem zit, zijn nog maar een paar sectoren over.
 

nietje52

Actief lid
Er zijn op Mars 1 en Mars 2 bijde 4 sectoren waar je een grote klomp erts op ziet.
Die moet je aanklikken en dan gaan verkennen.
Dat kost credits.
Je krijgt er bij aanvang van het Mars tijdperk 5000 gratis.
De rest moet je verzamelen door huisjes te bouwen in je Marskolonie (de spaceshuttle in je stad)
 

Kmar

Nieuw lid
En belangrijk: je moet een grote hoeveel marserts vrijspelen, voordat je verder gaat naar je volgend tijdperk.
Kijk je techtree na, en je kan berekenen hoeveel je nodig hebt: 11.500 + 3750 + 1500 = 16750 tot Jupiter-maan. Je hebt wel later de mars-synthesizer, maar die zou duur zijn in gebruik. Dus eventjes een voorraad opslaan.
Ik stap donderdag over naar de Astroidengordel, en heb ongeveer 18K marserts in bezit.
 
Bovenaan