Geen Bug Browser crasht bij slaapstand

DeletedUser

Guest
Gebruikersnaam: ElGhanz
Browser & versie: Firefox 12
Adobe Flash Player versie: 11.2
Besturingssysteem: Windows Vista

Urgentie: Gemiddeld
Beschrijving: Browser crasht wanneer PC slaapstand inschakelt
Frequentie: Altijd
Schermafbeeldingen: n.v.t.

Ik heb dit met de zoek-functie niet kunnen vinden, maar Firefox crasht elke keer als mijn PC na 15 minuten automatisch de slaapstand inschakelt. De enige 'oplossing' die ik nu weet is om via taakbeheer FF hard af te sluiten (proces beeindigen) en de boel weer opnieuw opstarten.

Op het moment dat ik dit typ gebruikt FF nu ook een torenhoog geheugen van 850MB voor Flash, náást nog 170MB voor de FF zelf. Dus dat kan drmee te maken hebben... Iemand ideeen hoe je dit oplost?
 

DeletedUser

Guest
Liever niet, juist de bedoeling dat ie in de slaapstand gaat, bespaart nogal wat energie...
 

DeletedUser

Guest
mmm raar... Crasht je browser alleen als je het spel aan hebt staan? Check of je flash up to date is en probeer eens een andere browser (Opera :cool:).
 

DeletedUser

Guest
idd, als je hem op Opera aan laat staan gaat mijn laptop niet uit hoe lang je ook wacht.
Hij gaat pas uit als de batterij leeg is & dus als ik hem aan de lader houd, krijg je deze toestand niet.

Ikzelf heb wel een aantal keren gehad, dat ik het spel niet afsloot maar mijn pc op slaapstand zette.
Wat je dan kreeg.. Opera starte niet meer & zei dat er al een proces bezig was..
Maar ik weet dus wat je niet moet doen & dus heb ik erzelf ook geen problemen mee..

Mlicka
 

DeletedUser

Guest
Ik gebruik firefox als browser om te surfen en google chrome om het spel te spelen. En dan natuurlijk ook afmelden in het spel wanneer ik de pc in slaapstand zet. Klopt natuurlijk wel dat het geheugen begint vol te lopen, heb je met meerdere programma's daarom dat het ook aangeraden is om bv. wekelijks eens even de pc te herstarten. Bij mij is dat dan het moment dat ik de updates installeer en de pc toch even moet herstarten.
 
Bovenaan