Broederschapsevent

wou laten weten dat het event plezant was net als het pakhuis event met de boot....

enkel jammer is dat je niet meer mag - kan spelen op het einde nu ja enkel dagen al voor het einde.
een spel dus dat je niet mag spelen... => zonde.
kan je het beter stoppen.
gewoon doorspelen tot op het einde wie zich inzet kan meer halen wie niet ... niet...
nu is het vervelend ergerend dat je niet verder kan, je kan nog wat diamanten in steken maar dan kom je 3 keer met neem een hoofd met niveau 4 tegen en hebben ze u ook liggen...
sorry dit is antispel en niet constructief.
jammer.
 
Dank voor je reactie of je een goede strategie hebt weet je maar nadien. En is niet bepalend voor het spelen op zich. Is eigenlijk het zelfde bij een auto-ongeluk zeggen als je niet gereden had was je het niet tegengekomen.
 

Atokirina

Actief lid
Dank voor je reactie of je een goede strategie hebt weet je maar nadien. En is niet bepalend voor het spelen op zich. Is eigenlijk het zelfde bij een auto-ongeluk zeggen als je niet gereden had was je het niet tegengekomen.
De meest efficiënte strategie bestaat al 3-4 jaar, toen deze mini-game uitkwam (de iets verbeterde strategie is 3 jaar oud).
Als je kijkt naar het discussietopic van het evenement zie je dat ik een link naar de guide heb gepost.
Dit doe ik bij de meeste evenementen (ik tracht althans).

Volgend evenement zal er opnieuw eentje zijn.
 
Er was een hele leuke Engelse instructievideo (met zwaar Duits accent :) ) bij dit evenement. Daar werd al uitgelegd dat je verschillende strategiën kan volgen. In dit geval: of maximale beloning, of maximale voortgang. Heb je voor maximale beloning gekozen, dan zijn je juwelen aan het eind snel op en ben je afhankelijk van de dagelijkse 100 juwelen en mazzel met incidenten verzamelen. Ga je voor de voortgang, dan had je het evenementengebouw binnen de tijd met de upgrade kunnen behalen. Daar ben ik na 2 rondes maximale beloning voor gegaan en het is precies gelukt, de avond voordat het afgelopen was.

Ik vond het ook leuk, maar vind het ook wel jammer dat bepaalde voortgang met name door diamanten verkrijgbaar is. Een barbequebos heb ik nu niet, die had ik nog wel leuk gevonden. Maar goed, met wat geduld komt dat ook vanzelf wel weer.
 
Bovenaan