Opgelost Boogschutter vs boogschutter - geen geluid bij aanvallen

DeletedUser

Guest
INFORMATIE IN TE VULLEN
Gebruikersnaam:
8Trayer8
Browser & versie:
Google Chrome (alternatief: Firefox)
Adobe Flash Player versie:
11.2.202.235
Besturingssysteem:
Windows 7 (64-bit) (Weet niet of dit goed is?)
Urgentie:
Niet nootzakelijk
Beschrijving:
Bij het vechten tegen provincies of andere spelers zit volgens mij de fout dat als er met een boogschutter op een andere boogschutter wordt geschoten, er geen geluid komt. Bij de boogschutter op mijn boogschutter ook niet, maar, tot zo ver ik weet, krijg ik wel geluid als de boogschutters op een andere eenheid schieten.
Frequentie:
Altijd
Schermafbeeldingen: (how to)
Ik weet niet hoe ik geluid op neem sorry :)
Stap 1: Fouten zelf proberen op te lossen
Er bestaat steeds de mogelijkheid dat de fout lokaal of client-sided is. Dit betekent simpel gezegd dat alleen jij er last van hebt. Dergelijke fouten kan je veelal volledig zelf oplossen. Onderstaande substappen beschrijven enkele mogelijkheden hoe je dit kan doen.

Ik heb het op meerdere browsers, maar weet niet of het aan de computer ligt.

1.1: Browser hernieuwen
Veel problemen kunnen verholpen worden door de pagina simpelweg te hernieuwen. Je kan dit doen met behulp van F5 (zacht) of CTRL+F5 (hard). Je spel / pagina tijdens het spelen regelmatig vernieuwen kan er tevens voor zorgen dat bepaalde geheugenproblemen uitblijven.

Ik heb er al een week last van en in die tussen tijd heb ik al veel mensen aangevallen. Daar tussen zaten ook tijden waar ik heb gerefreshed.

1.2: Opnieuw aanmelden
Meldt je af en meldt je vervolgens opnieuw aan. Mogelijk is hiermee het probleem opgelost.

Werkt niet. Het geluid blijft weg.

1.3: PC heropstarten
Probeer eens je eigen PC opnieuw op te starten. Verhelpt dit het probleem?

Werkt niet. Het geluid blijft weg.

1.4: Cookies & cache van browser wissen
Verwijder de cookies & cache van je browser om het te verlossen van oude rommel. Een Nederlandstalige handleiding hiervoor kan je hier terugvinden.

Werkt niet. Het geluid blijft weg.

1.5: Browser updaten
Mogelijk heb je niet meer de recentste versie van je browser. Kijk eens rond of er geen nieuwe updates en/of een volledig nieuwe versie te vinden is. Bij voorkeur gebruik je als browser Firefox of Google Chrome. Op andere browsers zal het spel hoogstwaarschijnlijk ook wel werken, maar mogelijk minder vlot.

Ik heb de nieuwste versie van Google Chrome, want hij update altijd automatisch. Ook op andere browsers werkt het geluid dan niet.

1.6: Adobe Flash Player updaten
Controleren of Adobe Flash Player volledig up-to-date is, kan je hier doen:
Jouw eigen Adobe Flash Player versie
Nieuwste Adobe Flash Player versie

Mijn Google Chrome update Adobe Flash Player automatisch.

1.7: Cookies & cache van Adobe Flash Player wissen
Soms kan het gebeuren dat Adobe Flash Player zijn eigen cachegeheugen niet tijdig hernieuwt. Je kan dit dan ook altijd zelf verwijderen:
Open Forge of Empires.nl -> Meldt je aan met je gebruikersnaam -> Rechtermuisknop in het spel -> "Algemene instellingen" -> Open de tab "Opslag" (eerste) -> Klik op "Alles verwijderen" -> Eerste vinkje aanvinken, tweede is niet nodig -> Klik op "Gegevens verwijderen"
Opgelet! Flash cachegeheugen verwijderen kan ervoor zorgen dat je je voortgang bij andere, flashgebaseerd spellen verliest.

Dit snap ik niet :eek:

1.8: Scripts uitschakelen
Hoe meer extensies, plug-ins, scripts, thema's en dergelijke je hebt lopen, hoe waarschijnlijker het wordt dat enkelen daarvan zorgen voor onnodig CPU gebruik. Je kan best script per script controleren op dewelke de performantie van FoE negatief beïnvloeden.

Dit snap ik niet :eek:

1.9: Andere browser proberen
Deze stap spreekt min of meer voor zich. Bij voorkeur gebruik je als browser Firefox of Google Chrome. Op andere browsers zal het spel hoogstwaarschijnlijk ook wel werken, maar mogelijk minder vlot.
Geprobeerd. Op Firefox

1.10: Andere PC proberen
Deze stap spreekt min of meer voor zich.
Heb geen andere pc :eek:

1.11: Andere internetverbinding proberen
Deze stap spreekt min of meer voor zich.
Niet gedaan. Sorry :eek:

1.12: Hardwareversnelling inschakelen
Je kan Flash toelaten om het opbouwen van inhoud te versnellen door gebruik te maken van hardware. Je kan dit als volgt instellen:
Open Forge of Empires.nl -> Meldt je aan met je gebruikersnaam -> Rechtermuisknop in het spel -> "Instellingen" -> Open de tab "Weergave" (eerste) -> Vinkje naast "Hardwareversnelling inschakelen" aanvinken
Dit snap ik niet :eek:

1.13: Lokaal geheugen optimaliseren (FireFox enkel)
Opgelet! Deze stap alsjeblieft enkel ondernemen indien je weet waarmee je bezig bent. Tijdens het browsen bewaart Firefox bepaalde gegevens in een lokaal geheugen, opdat deze sneller kunnen worden opgehaald bij het laden van een webpagina. Indien je voldoende RAM-geheugen hebt, dan kan je het volgende instellen:
Typ "about:config" in de adresbalk van Firefox -> Rechtermuisknop -> "Nieuw" -> "Integer" -> Voorkeursnaam wordt "browser.cache.memory.capacity" (eerste pop-up) -> Integerwaarde wordt "65536" (tweede pop-up) -> Herstart Firefox
Ik weet niet waar ik dan mee bezig ben.

Voor meer informatie:
VRAAG MAAR RAAK!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb even de titel van je onderwerp veranderd om het wat duidelijker te maken. Bedankt voor je melding! De frequentie is 'hoe vaak komt dit voor, is dit soms of altijd'. Ik neem aan dat dit in jouw geval 'altijd' is ;)
 

DeletedUser

Guest
Titel: Bedankt, deze is beter.
Frequentie: Zal het aanpassen.
 
Bovenaan