Bonus goed beter herkenbaar (FOE-22850)

Het aangeven van de bonus goederen in je goederen overzicht.

  • Ja, dit is een goed idee

    Stemmen: 8 80,0%
  • Nee, dit is geen goed idee

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
  • Enquête gesloten .

Seconddream

Actief lid
Via het bouwmenu kun je zien welk goed je in de bonus hebt, dit is al een verbetering aangezien we anders enkel de continentkaart gehad zouden hebben.

Maar hoe makkelijk zou het zijn als je het ook kan zien als je de markt bezoekt, kies je de middelste tab ( aanbieding plaatsen ) dan krijg je een compleet overzicht van de goederen welke er op voorraad zijn, ook de mouse-over werkt prima. Als we nou daar een groen vinkje ( zelfde als bouwmenu ) bij plaatsen is het overzicht compleet.

Er zijn spelers die hun voorraad bekijken via het stadhuis, daar zou het op diezelfde wijze geregeld kunnen worden zodat ook van daaruit een compleet overzicht voor handen is.

Tja lage prioriteit denk ik maar geen misbruik mogelijk en ook via de zoekfunctie ben ik niks op het spoor gekomen wat relevant zou kunnen zijn. :)
 

DeletedUser

Guest
Idee is leuk, maar wat is volgens jou de toegevoegde waarde?
Ik weet welke bonus ik heb, want als ik bouw, dan bouw ik mn bonusgoederen. Het lijkt mij heel sterk dat iemand die 2 goederen niet kan onthouden als je in je handelsmenu zit. Lijkt me dus wat overbodig?
 

DeletedUser6878

Guest
Ik wilde dit ook voorstellen. Als je op meerdere werelden speelt is het af en toe heel omslachtig om te achterhalen welke bonussen je hebt.
 

DeletedUser6867

Guest
Kan begrijpen als je op meerdere werelden speelt dat het soms best verwarrend kan zijn dus op zich is het best een goed idee.
 

DeletedUser6878

Guest
Jammer dat er tegen gestemd wordt, als je op meerdere werelden speelt en tegelijk begonnen bent dan is het echt heel verwarrend om te onthouden welke bonussen je hebt. Als ik in het handelsmenu al kan zien of ik een bonus op bepaalde goederen heb dan kan ik mijn handel daarop baseren zonder dat ik steeds het handelsmenu moet sluiten om te zien wat er in mijn stad staat. We hebben het echt niet over een ingrijpende aanpassing, slechts een groen vinkje bij het bonusgoed.
 

DeletedUser

Guest
Niet iedereen speelt op meerdere werelden en als je het niet kan onthouden is het al vrij makkelijk op te zoeken. Het is geen ingrijpende aanpassing, maar ook geen belangrijke aanpassing. Ik kan begrijpen dat mensen het daarom niet nodig en overbodig vinden.
 

DeletedUser6867

Guest
En een duidelijke 80% voor het idee dus op na goedgekeurd.
 
Bovenaan