Blauwdrukken

Allexi

Lid
: ik heb veel ongebruikte blauwdrukken. Bestaat er geen soort "architectenwinkel" waar je ze kan inwisselen voor andere ?
 

alosta

Lid
Je kan je blauwdrukken ruilen voor 2 tegen 1, maar dan krijg je een willekeurige blauwdruk van je gg. Echt specifieke bd's ruilen (krijgen) gaat niet. Selecteer 2 vakjes waarvan je te veel hebt bij de bouw van je groots gebouw, en hoop dat je de goeie krijgt (1 kans op 7).

Ik weet niet hoe hoog je al bent, maar ik zou aanraden om je blauwdrukken te sparen tot je bv. tot niveau 80 kunt (zeker bv. arc, zou jammer zijn dat je nu alles opruilt, om binnen x tijd een tekort te hebben van iets dat je nu ruilt), en dan pas ruilen.

Deze vraag hoort trouwens eerder bij "Vragen & hulp" op het forum ;).
 

Allexi

Lid
Misschien heb ik me slecht uitgedrukt. Het gaat me niet om het uitwisselen van blauwdrukken (BD) binnen eenzelfde GG. Ik bezit heel veel BD van GG's die ik niet heb opgericht of heb verwijderd. Zou het niet mogelijk zijn , mits een bepaald waardesysteeem, die te koop aan te bieden en in te ruilen voor BD die ik wel kan gebruiken ? Dus zoals bv het Marktsysteem werkt !
 

alosta

Lid
Dit zal niet gebeuren, de kunst is juist verzamelen en geluk hebben. Indien ze dit zouden doorvoeren, kunnen spelers elkaar iets te vlot gaan sponsoren, waardoor er een onevenwicht kan ontstaan tussen zij met meer en minder connecties/ervaring.

Lees trouwens eens de regels:
Niet voor te stellen ideeën
Ideeën die op een van de volgende onderwerpen neerkomen kunnen direct door ons afgekeurd worden:
  • Makkelijker verkrijgen van de (juiste) blauwdrukken
 
Bovenaan