Blauwdrukken van reeds gebouwde gebouwen ruilen

DeletedUser

Guest
Hi,

Ik heb mijn eerste GG gebouwd en ontvang nog steeds blauwdrukken voor dit gebouw. Ik kan deze ook niet ruilen, als je het gebouw hebt staan krijg je een vinkje bij de blauwdrukken en kun je deze niet meer openen. Dit is behoorlijk frustrerend, het is al moeilijk genoeg deze blauwdrukken te verkrijgen. Als jullie iets zouden moeten veranderen is dit het. Ik vind het zo stom dat ik eerst dacht dat het een bug was. Maar via het support forum kreeg ik te horen dat dit 'normaal' is. Het zou niet zo erg zijn als je ze kon ruilen, change please. Verder beleef ik veel plezier aan FOE
 

DeletedUser275

Guest
Als je de zoekfunctie had gebruikt dan had je gezien dat er hier ook al veel over geklaagd is.
In de toekomst zouden we iets kunnen doen met die BDs, maar wat of wanneer dat is de vraag.
 

DeletedUser

Guest
Doe er dan es wat aan :)

Als je de zoekfunctie had gebruikt dan had je gezien dat er hier ook al veel over geklaagd is.
In de toekomst zouden we iets kunnen doen met die BDs, maar wat of wanneer dat is de vraag.

:wacko:
 

DeletedUser

Guest
Hi,

... het is al moeilijk genoeg deze blauwdrukken te verkrijgen. Als jullie iets zouden moeten veranderen is dit het. Ik vind het zo stom dat ik eerst dacht dat het een bug was. Maar via het support forum kreeg ik te horen dat dit 'normaal' is. Het zou niet zo erg zijn als je ze kon ruilen, change please. Verder beleef ik veel plezier aan FOE

Als ontwikkelaars ervoor zorgen dat je geen dubbele BD meer krijgt dan gaat het aantal ontvangen BDs uiteraard omlaag gaan...
Nu ligt dat zo hoog, net omdat je zoveel dubbele krijgt...
(Daarom heb ik eigenlijk geen problemen met die dubbele, tel ze gewoon niet mee in je hoofd)

Dus dat gaat ons niets opbrengen qua betere of meer unieke BD, mss enkel als ze iets goeds bedenken voor die dubbele BD.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan