Black Friday

DarthRonin

Actief lid
Zoals gewoonlijk, aanbiedingen die zelfs met 60% korting nog veel te duur zijn.
Heb al paar keer een wereld opnieuw moeten laden omdat die vervelende pop-up zorgt dat het spel vast loopt.
Als er nou nog ooit iets langs zou komen wat niet belachelijk duur is, maar het zijn bijna allemaal artikelen die ik niet nodig heb en allemaal veel te duur.

Misschien volgende keer een optie in instellingen om dat hele event over te slaan?
 
Nu net 3300 dia voor een selctiekit Keltisch Woud... Denk dat ze bij Inno het concept van Black Friday niet goed snappen, het hoort in het 'voordeel' te zijn van de klant, niet zozeer een aftroggel-festijn !!
 

Tigertjheu

Actief lid
Inno is wat dit betreft om uit te kotsen, 100 euro voor een verlaten gesticht op 9. In mijn ogen ben je ziek als je zulke bedragen aan kinderen durft te vragen. Echt ziek!
 

squirrel

Actief lid
Mijn 2de jaar met een black friday en ik lees dezelfde verhalen (weliswaar van andere leden, dat wel)... maar Inno zal de zakelijke kant perfect snappen. Er zullen genoeg afnemers zijn van die aanbiedingen, anders hadden ze dit echt wel aangepast.
Ze zoeken heus wel uit bij welke prijs ze het grootste totale inkomen krijgen, en dat zal deze prijs zijn... een prijs waar vele 'gratis' spelers niet op zitten te wachten. Je wilt het ook niet te goedkoop maken, zodat iedereen er met dia's uit GE/GS in veelvoud aan kan komen. Zijn sommige prijzen belachelijk hoog, ja absoluut, voor onze nederlandse (of belgische) maatstaven absoluut.. prima, sla je die over....

En de mensen die wel iets kopen, zullen dat hier niet vlug neer zetten, je zou je haast schamen als je iets kocht.... dus bij deze...
JA.... ik heb gekocht, ja met echt geld ingeruild voor diamantjes, en het ergste, ik ben er nog blij mee ook :) en het is dat ik er maar 5 mocht kopen, want ik had er zo nog 10 bij willen kopen.....

(god, ik was altijd zo lekker negatief, waar komt al dat positivisme opeens vandaan ... brrrrrrrr, nog even en ik ga janken bij een kerstfilm, arggg)
 
Bovenaan