Bij welk gebouw moet ik nog innen??? (FOE-18489)

Gebouwen die klaar zijn om te innen een andere kleur zodat ze beter opvallen.

  • Ja, dit is een goed idee

    Stemmen: 14 87,5%
  • Nee, dit is geen goed idee

    Stemmen: 2 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Enquête gesloten .

DeletedUser5742

Guest
Ik vind het heel irritant dat het moeilijk te zien is welk gebouw nog geïnd moet worden. Ik heb al vaak minuten moeten zoeken om dat ene gebouw te vinden.

IDEE:
een optie om automatisch naar niet-geïnde gebouwen te kunnen gaan, net zoals je dat nu al bij productie gebouwen kan doen die niets aan het produceren zijn.

Hier een leuk puzzeltje voor als je tijd hebt, kan je meteen zien wat ik bedoel:
Welk gebouw ben ik vergeten?
attachment.php

Oplossing:
Notre Dame moet nog geïnd worden
 

Bijlagen

  • Waar moet ik innen.jpg
    Waar moet ik innen.jpg
    364,9 KB · Weergaven: 375
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heb ik ook al vaak over geraged, zou zeker leuk zijn als ze dit zouden toevoegen.
 

DeletedUser

Guest
Beetje lullig dat mijn antwoord nu weg is. Misschien een lichtelijk offtopic, maar nog wel een redelijk advies. Wissel Del Monte van plaats met de Bassilius.
 

DeletedUser5742

Guest
Goede tip Sl8yer, maar nu ik het weet laat ik me daar niet meer door verassen ;). Ik heb de hoofdpost ook maar een beetje aangepast zodat het duidelijker een idee is.
 

DeletedUser6878

Guest
Ik zit me ook vaak rot te zoeken naar welk gebouw geïnd kan worden... of welk gebouw stil staat.
Het is gewoon een feit dat de grijze symbolen nauwelijks te zien zijn op een achtergrond van grijsgetinte gebouwen. Ik denk dat als ipv grijs de symbolen een helderblauwe kleur zouden hebben de herkenbaarheid enorm zou toenemen. Nog beter zou het zijn als deze symbolen zouden gaan knipperen als het innen op opzetten nieuwe productie te lang duurt.
 

DeletedUser6867

Guest
Is het misschien een idee om het idee te maken dat de Kleur van de kistjes veranderd word?
 

DeletedUser

Guest
Is het misschien een idee om het idee te maken dat de Kleur van de kistjes veranderd word?

Dat heb ik ook wel eens gedacht, maar het zou dan een hele felle kleur moeten worden, want soms zie je ook de gouden kistjes niet door alle andere kleuren.
 

DeletedUser5820

Guest
Dat heb ik ook wel eens gedacht, maar het zou dan een hele felle kleur moeten worden, want soms zie je ook de gouden kistjes niet door alle andere kleuren.

idd, mijn toren van babel staat altijd voor mijn strandbar en die kan ik dus niet vinden. Het is bijna altijd mijn strandbar, maar soms ook een huisje en dat is echt irritant. Ik had het bijna een keer opgegeven met zoeken naar dat ene gebouw maar toen vond ik hem.
 

DeletedUser6878

Guest
Daarom stel ik ook een helderblauwe kleur voor met een symbool dat af en toe knippert. Volgens mij moet je het dan altijd kunnen vinden.
 

DeletedUser5820

Guest
Behalve als babel ervoor staat. Normaal verschijnt er een geel symbool aan de linkerkant aan het scherm. Misschien is het handig om er met de rechtermuisknop op te klikken en het beeld zich verplaatst naar het gebouw. Als het er meer zijn, kiest hij een willekeurige en als alles nog geoogst moet worden gebeurd er niks maar dat zal ook geen zin hebben.

Misschien een toevoeging? :)
 

DeletedUser

Guest
Behalve als babel ervoor staat. Normaal verschijnt er een geel symbool aan de linkerkant aan het scherm. Misschien is het handig om er met de rechtermuisknop op te klikken en het beeld zich verplaatst naar het gebouw. Als het er meer zijn, kiest hij een willekeurige en als alles nog geoogst moet worden gebeurd er niks maar dat zal ook geen zin hebben.

Misschien een toevoeging? :)

Dat is toch juist het idee :wacko:
 

DeletedUser4100

Guest
Ik vind het heel irritant dat het moeilijk te zien is welk gebouw nog geïnd moet worden. Ik heb al vaak minuten moeten zoeken om dat ene gebouw te vinden.

IDEE:
een optie om automatisch naar niet-geïnde gebouwen te kunnen gaan, net zoals je dat nu al bij productie gebouwen kan doen die niets aan het produceren zijn.

Hier een leuk puzzeltje voor als je tijd hebt, kan je meteen zien wat ik bedoel:
Welk gebouw ben ik vergeten?
attachment.php

Oplossing:
Notre Dame moet nog geïnd worden

Ik zit er ook vaak mee. Lastige puzzel vanaf het plaatje kan je het niet oplossen denk ik.
Je hebt bij nog in-actieve gebouwen toch ook zo'n maantje?
maantje.large.jpg
Als je daar opklikt zoem je direct in en daarna word je direct naar het in-actieve gebouw geloodst.
Zal wel heel handig zijn als er ook een variant komt van zo'n kistje als je nog wat moet innen maar
het moeilijk te vinden is. Vaak zo'n overwinningstoren of een koning(in) of GG zijn lastig te vinden als
ze geoogst kunnen worden. Ik zal het erg handig vinden als je zo'n soort mogelijkheid krijgt.:)
 

Seconddream

Actief lid
Het idee was om het een kleur te geven.

Nee dat kleurtje is erbij gekomen, het idee zal ik hieronder citeren voor je :)

IDEE:
een optie om automatisch naar niet-geïnde gebouwen te kunnen gaan, net zoals je dat nu al bij productie gebouwen kan doen die niets aan het produceren zijn.

Overigens ben ik een voorstander van een aanpassing hierin, een combinatie van een iets opvallende kleur en het direct inzoomen op het gebouw waar een actie vereist is.
Of het er komt waag ik te betwijfelen aangezien ze geld verdienen aan het icoontje wat links opdoemt als er productie opgehaald kan worden.
 

DeletedUser4100

Guest
Ik vind het een heel mooi en zeer handig idee.:) Zeker uitvoeren/doorsturen
ook mooi helder idee en goed haalbaar en veel mensen zullen er profijt van hebben.
 

DeletedUser6867

Guest
Ik vind het zelf ook erg lastig soms te zien.
Ik zal een poll toevoegen en met het idee basis van de klaar gebouwen iconen een andere kleur te laten geven zodat ze meer opvallen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het zelf ook erg lastig soms te zien.
Ik zal een poll toevoegen en met het idee basis van de klaar gebouwen iconen een andere kleur te laten geven zodat ze meer opvallen.

Ik heb tegengestemd om de reden dat een kleur waarschijnlijk weinig toe zal voegen.
Als je het icoontje nu niet ziet omdat het achter een gebouw verscholen zit, zul je het dan ook niet zien.

Er op kunnen klikken en centreren (zoals dit kan met voorradengebouwen die 'slapen') lijkt me veel praktischer, voor dit idee zou ik wel voor stemmen.
 

DeletedUser6867

Guest
Ik heb tegengestemd om de reden dat een kleur waarschijnlijk weinig toe zal voegen.
Als je het icoontje nu niet ziet omdat het achter een gebouw verscholen zit, zul je het dan ook niet zien.

Er op kunnen klikken en centreren (zoals dit kan met voorradengebouwen die 'slapen') lijkt me veel praktischer, voor dit idee zou ik wel voor stemmen.

Dat zullen nooit toevoegen want met de in alles knop voor 5 diamanten verdienen ze geld ;) sommige mensen raken gefrusteerd en rammen dan op die knop ;)
 
Bovenaan