Beter gebruiken van bouwgrond

DeletedUser10227

Guest
Iedereen hier wil het beste betreft Forge of Empires.

Nu ben ik erg benieuwd hoe de gedacht over het volgende zijn.

In het begin heb je gebouwen die qua omvang gelijk zijn en heb je ruimte genoeg. Eenmaal een aantal tijdperken verder merk je dat de diversiteit van gebouwen het nog leuker maakt, maar de ruimte minder wordt. Na veel puzzelen denk je de ideale posities te hebben voor je gebouwen en toch heb je hier en daar een vervelend gaatje. Met nog wat meer puzzelen, krijg je het nog niet opgelost. Toch zie ik een punt waarmee dit op te lossen is.

Je hebt gebouwen van 4x3, 3x4, 2x3, 4x4,4x5 enz. zo kun je een 2x3, 3x4 en 4x3 niet perfect naast alkaar zetten, maar als er nu eens een mogelijkheid bestond om deze gebouwen 90 graden te kunnen draaien. Heb je het probleem met vervelende gaten in je stad zo goed als opgelost en past alles beter naast elkaar.
Vele zullen dit met mij delen denk ik, want je wilt alle goederengebouwen bij elkaar zetten om zo een soort van industrie gebiedt te maken. Dit geldt ook voor de andere varianten.

Wie zou nog meer de mogelijkheid willen om gebouwen 90 graden te kunnen draaien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9220

Guest
Hey Ruud,

Er is zeker wat te zeggen voor jouw idee.
Dat zou het allemaal een stuk makkelijker maken ;)

Maar dat is nou juist ook de uitdaging van het spel.
Dat je echt je best moet doen om je stad zo praktisch mogelijk in te delen,
zonder dat je teveel loze ruimte hebt.
Ik geef toe dat dit niet makkelijk is, ik heb hier zelf ook wat moeite mee :p

Maar er zijn mensen die hier wel heel goed in zijn :) Het helpt vaak om rijen te maken van gebouwen die dezelfde breedte (of lengte) hebben.
Dat is een uitdaging, maar houd het spel wel leuk vind ik :)

Er is ook een tool waarmee je met je stad kunt spelen, alvorens met je echte stad aan het schuiven te gaan.
Zodat je dingen kunt uitproberen, voordat je vastloopt in je eigen stad.
Is niet van FOE geloof ik, maar van spelers zelf. Dit is de link:
http://www.forgestats.net/en/map/

Ik ben ook heel benieuwd naar de andere reacties :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser275

Guest
Als je de zoekfunctie had gebruikt dan had je geweten dat dit topic overbodig is.
Inno heeft gezegd dat gebouwen draaien er nooit zal komen.
 

DeletedUser

Guest
Dit idee is al meerdere keren afgekeurd. Er is zelfs een reactie van de ontwikkelaars dat dit niet gaat komen. Het heeft dus weinig zin hier een stemming over te gaan houden.

Dit topic is het meest recente topic hierover

In deze aflevering van innogames TV wordt uitgelegd waarom dit niet zal gebeuren. (Vanaf 5:40)

Dit topic zal morgen gearchiveerd worden.
 

DeletedUser10227

Guest
Als je de zoekfunctie had gebruikt dan had je geweten dat dit topic overbodig is.
Inno heeft gezegd dat gebouwen draaien er nooit zal komen.
Op de eerste plaats, heb ik de zoekfunctie gebruik en dit leverde geen succes.
op de tweede plaats, ik heb geen tijd alles na te zoeken, want tussen mijn 40 uur werk week en HBO studie ernaast heb ik geen tijd om alles af te struimen.

Ik speel dit nu iets meer dan 1 maand en ben ook nog zoekende naar alles.

Verder zal ik niet de laatste zijn die hiermee komt, dus als dit soort vragen jullie storen. Zet dan een gesloten bericht met punten die nooit zullen gebeuren.

@Frienie en @Murdocku Dank je wel voor jullie reactie, hier had ik ten minste wat aan.
 
Bovenaan