Beschikbaarheid Selectie/Upgrade kits.

Regelmatig wordt mij een Selectie /upgrade kit voorgeschoteld als prijs of bij de antiquair om te kopen of om op te bieden. Nou kost alles wat je bouwt (schaarse) ruimte dus moet de opbrengst per hokje zo hoog mogelijk zijn. Veel van die objecten met meerdere niveaus worden pas rendabel (in mijn beleving) vanaf niveau 5. Hoe weet ik nou of er nog meer van die kits van hetzelfde gebouw zullen volgen?
 
Dank voor dat antwoord. Ik heb niet zo'n zin om een eeuwigheid te wachten op upgrades. Dan liever een paar waar het wel lukte om een hoog level te halen.
 

nietje52

Actief lid
Dit spel is een marathon, geen sprint :)
Ik heb bijvoorbeeld al 3 volledige kunsttentoonstellingen (ieder 8 delen) bij elkaar gespaard.
Soms per veiling, soms van de plank.
Ik zou inderdaad wel kiezen waar je voor wilt gaan en niet blind op alle verschillende kitjes bieden en dan van elk gebouw 3 delen ofzo te hebben.
 

DarthRonin

Actief lid
Dank voor dat antwoord. Ik heb niet zo'n zin om een eeuwigheid te wachten op upgrades. Dan liever een paar waar het wel lukte om een hoog level te halen.

Er is geen enkele upgrade waarvan je dat weet.
De enige optie is dan om voor complete gebouwen te gaan zoals bijvoorbeeld een schaakmat, maar die zijn vaak ook extreem duur.
Maar naar mijn idee is het toch wel de moeite waard om voor de echt goeie gebouwen te gaan, op de lange termijn krijg je dan toch het meeste voordeel.
 
Bovenaan