Beschermende eenheid

DeletedUser3120

Guest
Er zijn eenheden die meerdere eenheden tegelijk kunnen aanvallen. Zou het dan ook niet aardig zijn als er een eenheid is die meerdere eenheden tegelijk kan beschermen. Je zou bijvoorbeeld een eenheid kunnen creëren die een dampingfield heeft. Denk aan een soort Behemoth maar dan eentje die ook de eenheden rondom zich beschermt. Ik zit dan te denken aan een eenheid die zelf 2 schade neutraliseert en voor de eenheden direkt naast hem 1 schade.

Ik denk dat het leuke nieuwe taktieken in het vechten oplevert. Je krijgt wel meer bescherming, maar de bewegingsvrijheid om vanalles aan te vallen wordt verkleind omdat je bescherming alleen maargeldt als je dicht bij de beschermende eenheid blijft.

NB een railgun negeert dit effect natuurlijk.
 

DeletedUser10486

Guest
een nieuwe eenheid, dat staat bij de niet voor te stellen ideeën.
 

DeletedUser3120

Guest
een nieuwe eenheid, dat staat bij de niet voor te stellen ideeën.
Het is mij niet helemaal duidelijk of dit slaat op de eenheid zelf (zoals wel duidelijk bij de GG staat) of dat het ook op de krachten van die nieuwe eenheid slaat. Ik ga er voorlopig, totdat een mod anders zegt, er vanuit dat het hier gaat om een voorstel voor de eenheid zelf en dat dit dus niet geldt voor zijn krachten.
 

DeletedUser7153

Guest
nee srry nog een extra barrak geen behoefte aan en railgun is zo 2016
 

DeletedUser

Guest
Het is mij niet helemaal duidelijk of dit slaat op de eenheid zelf (zoals wel duidelijk bij de GG staat) of dat het ook op de krachten van die nieuwe eenheid slaat. Ik ga er voorlopig, totdat een mod anders zegt, er vanuit dat het hier gaat om een voorstel voor de eenheid zelf en dat dit dus niet geldt voor zijn krachten.

Jwe stelt toch een nieuwe eenheid voor. Je hebt het over het "creëren" van een eenheid.
 

DeletedUser3120

Guest
nee srry nog een extra barrak geen behoefte aan en railgun is zo 2016
Als deze functie ingevoerd gaat worden zal het toch pas zijn bij het aquatische tijdperk, dan zal je toch weer nieuwe barakken neer gaan zetten.

Jwe stelt toch een nieuwe eenheid voor. Je hebt het over het "creëren" van een eenheid.
Er is een verschil tussen het voorstelen van een eenheid (zoals bijvoorbeeld aangeven dat je graag een foton-torpedo-launcher wil) en het voorstellen van een nieuw soort functie voor een gevechtseenheid (zoals de mogelijkheid om te genezen). Ik ga er vanuit dat het eerste niet s toegestaan en het tweede wel.
 

DeletedUser

Guest
Er is een verschil tussen het voorstelen van een eenheid (zoals bijvoorbeeld aangeven dat je graag een foton-torpedo-launcher wil) en het voorstellen van een nieuw soort functie voor een gevechtseenheid (zoals de mogelijkheid om te genezen). Ik ga er vanuit dat het eerste niet s toegestaan en het tweede wel.

Je praat zelfs steeds over een nieuwe eenheid en niet een nieuwe functie. Dat maakt het nogal verwarrend. Verder denk ik dat het niet veel uitmaakt. In theorie mag je beiden voorstellen en ik denk dat ook beiden direct afgekeurd kunnen worden.
 
Bovenaan