Berichten geschiedenis

DeletedUser

Guest
Sinds de laatste updaten is het gehele tabblad berichten geschiedenis verdwenen. Het scherm waar je kon zien wie je geholpen heeft. Weet iemand waar ik dit nu kan terugvinden?

Of kijk ik er compleet overheen?
 

DeletedUser2073

Guest
Ik ondervind hetzelfde probleem. En nee in de app. Zit het niet in je stadhuis. Komt dit weer terug of moeten we het in het vervolg zonder geschiedenis stellen??
 

DeletedUser

Guest
Ik kan hem op mijn iPad vinden onder Berichten en dan links de tab Event History
 

DeletedUser2073

Guest
Ik kan hem op mijn iPad vinden onder Berichten en dan links de tab Event History

Precies, daar zat hij altijd. Maar daar is hij bij mij nu niet meer te vinden. Als jij nog wel de event hiistory hebt. Dan moet ik maar eens support een berichtje doen. Want dan gaat er dus iets mis.
 

FantasyFan

Actief lid
De geschiedenis is inderdaad van het berichtencentrum naar het stadhuis verplaatst.

Ik kan hem op mijn iPad vinden onder Berichten en dan links de tab Event History

Dan heb je nog een oude versie draaien en de recentste update nog niet geïnstalleerd.

Precies, daar zat hij altijd. Maar daar is hij bij mij nu niet meer te vinden. Als jij nog wel de event hiistory hebt. Dan moet ik maar eens support een berichtje doen. Want dan gaat er dus iets mis.

Als hij uit het berichtencentrum weg is en niet in je stadhuis staat, dan klopt er inderdaad iets niet. Als ik nu het stadhuis open is de geschiedenis het eerste dat ik krijg. Installeer eventueel de app eens opnieuw.
 

DeletedUser2073

Guest
Dank fantasy fan het werkt nu. Kan nu het stadhuis openen en inderdaad bij de event history komen
 
Bovenaan