Berichten binnen de gilde

Seconddream

Actief lid
Ik heb even een vraagje, als je binnen een gilde met 9 spelers een "sociaal" bericht aanmaakt dan kun je die een onderwerp geven, heeft een gilde 2 spelers dan kan dat niet en moet je uitwijken binnen het berichtencentrum naar "gilde".
Is daar een speciale reden voor>? En vanaf hoeveel spelers kun je nu wel een onderwerp maken, is dat bij 3 spelers?
( pc gebruiker )
 
Laatst bewerkt:

Graecus 002

Actief lid
Bij twee spelers heb je gewoon een privee-chat met iemand. Vanaf drie kan je er volgens mij een titel aan geven. Gildetab is automatisch voor iedereen die in en uit je gilde gaat. Sociaal is voor al de rest, met 2 of meer spelers.
 

Seconddream

Actief lid
Tja dat is helder, als ik later meer spelers krijg moet ik dus die sociale berichten allemaal opnieuw maken en van onderwerp voorzien.
Als ik 1 op 1 met een speler berichten wil uitwisselen zijn er andere wegen, ik begrijp de de keuze niet echt.
 

nietje52

Actief lid
Als je ze in sociaal aanmaakt moet je ook elk nieuw gildelid zelf toevoegen en ook weer zelf verwijderen als ze weg gaan.
Ik zou gewoon de gildetab gebruiken hoewel ik je punt wel snap.
Wij hebben vrijwel alles onder het gildetab met 75/80 leden doorgaans.
Er is een praatkroeg aangemaakt in sociaal zodat onze handelsreiziger contact kan houden als hij in andere gildes handelt.
 

squirrel

Actief lid
Als je ze in sociaal aanmaakt moet je ook elk nieuw gildelid zelf toevoegen en ook weer zelf verwijderen als ze weg gaan.
Ik zou gewoon de gildetab gebruiken hoewel ik je punt wel snap.
Wij hebben vrijwel alles onder het gildetab met 75/80 leden doorgaans.
Er is een praatkroeg aangemaakt in sociaal zodat onze handelsreiziger contact kan houden als hij in andere gildes handelt.
Speciaal voor mij, lief gilde hé ;)
 
Bovenaan