bericht vastzetten in berichtencentrum

DeletedUser11060

Guest
Hallo,

Ik zou graag een bericht willen vastzetten in het berichtencentrum zodat het steeds bovenaan staat, ik moet nu steeds scrollen om bijvoorbeeld het event topic te zoeken tussen alle berichten.
de gilde post staat wel altijd bovenaan bijvoorbeeld...

(Weet niet of dit wel kan, of dat het al eens voorgesteld is)
groet,
ET
 

DeletedUser10536

Guest
Ik zou het best handig vinden. Wat ook al zou helpen is bepaalde berichtenlijsten favoriet te kunnen maken of aan een categorie (kan kleur of naam zijn) toe te te kunnen voegen die je zelf zou kunnen maken. En dan selecteer je die categorie die je wil en zie je alleen die berichten.

Nu heb ik inderdaad ook moeite met berichten terugvinden inderdaad.
 

DeletedUser10486

Guest
Als de alle gildemails gaat vastzetten, bv de treintjes, dan nemen die de hele eerste pagina in, en dan zie je gewoon niet meer dat er nieuwe berichten zijn. Niet goed dus.
 

DeletedUser10536

Guest
Als de alle gildemails gaat vastzetten, bv de treintjes, dan nemen die de hele eerste pagina in, en dan zie je gewoon niet meer dat er nieuwe berichten zijn. Niet goed dus.

Hier ben ik het ook mee eens. Dan zouden ongelezen berichten er dus nog wel boven moeten blijven.
Dan krijg je dus eerst gildemail,dan ongelezen berichten en dan je favoriete topics.
Die berichten aan categorieën toevoegen zou ook een oplossing zijn hiervoor.
 

DeletedUser11060

Guest
Hier ben ik het ook mee eens. Dan zouden ongelezen berichten er dus nog wel boven moeten blijven.
Dan krijg je dus eerst gildemail,dan ongelezen berichten en dan je favoriete topics.
Die berichten aan categorieën toevoegen zou ook een oplossing zijn hiervoor.

Voor mij is 1 topic dat je vast kan zetten al heel fijn om te gebruiken voor bijvoorbeeld event topics, dan zijn er nog 2 of 3 over voor nieuwe berichten toch?
 

DeletedUser10536

Guest
Voor mij is 1 topic dat je vast kan zetten al heel fijn om te gebruiken voor bijvoorbeeld event topics, dan zijn er nog 2 of 3 over voor nieuwe berichten toch?
Dat kan, maar ik vraag me af of dat te verwezenlijken is dat je maar maximaal een topic bovenaan kan zetten. Het is dan wel zo dat die alleen bij jezelf bovenaan komt toch en niet ook gelijk bij de anderen die in dit bericht zitten?
En heb je eigenlijk nog een mening of bovenaan zetten of categorieën beter zouden zijn?
 

DeletedUser11060

Guest
Het idee geld alleen maar voor je eigen forum overzicht, indelen in categorieën hoeft niet denk ik, daar voor zijn er meestal te weinig topics.
Ik heb een tijdje Grepolis gespeeld ( ook van Innogames), daar kon je met een simpel vinkje aanklikken een bericht vastzetten in je eigen forum overzicht, zou een makkelijke optie zijn vind ik nog steeds :)
 
Bovenaan