Ben op zoek naar Taveerne vriendjes

DeletedUser

Guest
Zelf kan ik niets meer versturen, maar ik kan je garanderen dat ik dagelijks bij je aan tafel aanschuif. Doe daar dagelijks meerdere pogingen voor als het niet direct lukt. Als dat je wat lijkt stuur mij dan maar een verzoek.

Sl8yer
 

DeletedUser

Guest
Ik zit nu helaas aan de 20 verwijderde vrienden, dus het duurt een dag voordat ik een biertje bij je kan komen halen, maar ik kom daarna op zeker dagelijks langs.
 

DeletedUser

Guest
Zoals je op dit forum kan zien ben ik behoorlijk vaak online, dus stuur maar een verzoek.
 

DeletedUser

Guest
Zoals je op dit forum kan zien ben ik behoorlijk vaak online, dus stuur maar een verzoek.
Ik zag je ook op Brisgard heb je daar een VV gestuurd zit helaas niet op Cirgard en ben nu al door mijn 80 verzoeken heen :-/
Ik weet helemaal niet of je ook actief op Brisgard speelt.
 

Kekkeltje91

Actief lid
Ik kan ook zelf geen verzoeken meer sturen, maar kom elke dag langs. Dus graag een vv sturen als je vrienden nodig hebt.
 

DeletedUser7153

Guest
je 2e post gaf aan dat je alweer 20 VV had verwijderd voor zelfde geld had je weer ruimte ;-)
 

DeletedUser7153

Guest
Wat als ik er al 100 had?
ja dat zei je niet je zei dat je niet kon sturen in je 1e post en stond ook niet bij hoeveel VV je had dus voor zelfde geld had je 90 en bij je 2e post gingen er 20 af tis maar even hoe je het bekijkt dus had het misschien wel nut gehad van kekkeltje om te reageren
 

DeletedUser

Guest
ja dat zei je niet je zei dat je niet kon sturen in je 1e post en stond ook niet bij hoeveel VV je had dus voor zelfde geld had je 90 en bij je 2e post gingen er 20 af tis maar even hoe je het bekijkt dus had het misschien wel nut gehad van kekkeltje om te reageren

Bij mijn tweede post gingen er geen 20 af, maar zat ik aan de 20 totaal.
 

DeletedUser7153

Guest
Bij mijn tweede post gingen er geen 20 af, maar zat ik aan de 20 totaal.
ja oke maar je had dus al vriendjes verwijderd en staat niet bij op welke termijn je de 20 had verwijderd maar goed back to topic
Sl8yer zoekt VV voor taveerne
 

DeletedUser

Guest
Ik heb weer een grote schoonmaak gehouden. Nieuwe verzoeken zijn welkom.
 
Bovenaan