ben ik de enige met plaatsvervangende schaamte...

Ik ben redelijk nieuw, ben misschien niet de eerste die dit schrijft maar wil toch iets aankaarten.
Als eerste.. Ik vind het een geweldig spel met ongelooflijk veel mogelijkheden, knap bedacht gewoon.
Er is alleen 1 ding wat me zo tegen de borst stuit en dat is... dat als ik iets bouw of voor mijn leger rekruteer dat de mogelijkheid om dit te versnellen via diamanten dan verschijnt en me altijd in de weg zit, zelfs zo in de weg zit dat ik er vaak op klik, moet wachten tot het eindelijk weg is.
Wat ik er gênant aan vind is dat we hier met volwassen mensen samen een spel spelen, als iemand dit wil versnellen dan weet ie de knop echt wel te vinden, moet het nu bij ieder gebouwtje in your face?
Is de behoefte om te verdienen zó groot dat men hoopt dat ik me vergis, ik het knopje Stel me de vraag niet of ik diamanten wil gebruiken uit heb gezet en dus per ongeluk klik. Zo.. weer wat verdient vandaag.

Afijn.. dit moet me van het hart.. ik krijg plaatsvervangende schaamte dat een volwassen mens dit bedacht heeft.. erger nog.. een groep met volwassen mensen.
 
Ik vind het ook irritant, als ik grote hoeveelheden van iets aan het bouwen ben voor een event, staat dat altijd in de weg.
 

nietje52

Actief lid
Sinds kort komt het ook bij de dingen die 1 minuut duren bij de nederzettingen.
Nu vind ik het ook irritant worden ja.
 
Als we dan toch irritaties aanstippen, wat dacht je van de dia optie bij onderhandelen. Ipv dat je de onderhandeling gelijk af kan breken, moet je er eerst naast klikken om het popup venster te krijgen waar je kan afbreken. Alles om mensen maar aan te moedigen dia uit te geven aan nutteloze opties.
 
Ik ben redelijk nieuw, ben misschien niet de eerste die dit schrijft maar wil toch iets aankaarten.
Als eerste.. Ik vind het een geweldig spel met ongelooflijk veel mogelijkheden, knap bedacht gewoon.
Er is alleen 1 ding wat me zo tegen de borst stuit en dat is... dat als ik iets bouw of voor mijn leger rekruteer dat de mogelijkheid om dit te versnellen via diamanten dan verschijnt en me altijd in de weg zit, zelfs zo in de weg zit dat ik er vaak op klik, moet wachten tot het eindelijk weg is.
Wat ik er gênant aan vind is dat we hier met volwassen mensen samen een spel spelen, als iemand dit wil versnellen dan weet ie de knop echt wel te vinden, moet het nu bij ieder gebouwtje in your face?
Is de behoefte om te verdienen zó groot dat men hoopt dat ik me vergis, ik het knopje Stel me de vraag niet of ik diamanten wil gebruiken uit heb gezet en dus per ongeluk klik. Zo.. weer wat verdient vandaag.

Afijn.. dit moet me van het hart.. ik krijg plaatsvervangende schaamte dat een volwassen mens dit bedacht heeft.. erger nog.. een groep met volwassen mensen.

Klopt, alles aan het spel is zo gemaakt dat je telkens overal ingeluisd wordt om per ongeluk diamanten uit te geven. Het feit dat ze daar zoveel moeite in steken stimuleert mij JUIST om geen cent uit te geven aan dit spel. Speel nu 5 jaar ofzo.. heb 250 miljoen punten en heb nog nooit een cent uitgegeven aan Forge. En dat blijft zo.
 

nietje52

Actief lid
Als ik heel veel plezier heb van een spel geef ik er 1x geld aan uit omdat ik vind dat de makers er ook iets aan mogen verdienen.
Dat heb ik bij FoE ook gedaan.
Verder ben ik niet iemand die 5x hetzelfde eventgebouw wil hebben staan als het goede stats heeft dus nee, ik geef ook niet veel diamanten uit.
De meeste aan het afbouwen van belegeringskampen in GSP.
 
Ik ben redelijk nieuw, ben misschien niet de eerste die dit schrijft maar wil toch iets aankaarten.
Als eerste.. Ik vind het een geweldig spel met ongelooflijk veel mogelijkheden, knap bedacht gewoon.
Er is alleen 1 ding wat me zo tegen de borst stuit en dat is... dat als ik iets bouw of voor mijn leger rekruteer dat de mogelijkheid om dit te versnellen via diamanten dan verschijnt en me altijd in de weg zit, zelfs zo in de weg zit dat ik er vaak op klik, moet wachten tot het eindelijk weg is.
Wat ik er gênant aan vind is dat we hier met volwassen mensen samen een spel spelen, als iemand dit wil versnellen dan weet ie de knop echt wel te vinden, moet het nu bij ieder gebouwtje in your face?
Is de behoefte om te verdienen zó groot dat men hoopt dat ik me vergis, ik het knopje Stel me de vraag niet of ik diamanten wil gebruiken uit heb gezet en dus per ongeluk klik. Zo.. weer wat verdient vandaag.

Afijn.. dit moet me van het hart.. ik krijg plaatsvervangende schaamte dat een volwassen mens dit bedacht heeft.. erger nog.. een groep met volwassen mensen.
Schaamte dat hoef je niet hiervoor te hebben ook ik irriteer me mateloos aan dat push gedrag voor diamanten in de stad zelfs voor dingen van 0 dia verschijnt dat heel irri als je weer naar je stad terugkeert en je muis pointer staat er ineens weer boven met alles is het hinderlijk nu lijkt het zo hebberig dat ze zelfs de per ongeluk klik op diamant uit je zak willen trommelen roept eerder weerstand op dan spendeer gedrag.
 

nietje52

Actief lid
De gebouwen die 1 minuut bouwtijd hebben (in ieder geval in de Vikingen nederzetting) geven geen diamanten popup meer.
 

Fdm1407

Actief lid
Voor je zoveel irritatie spuit over de pop-ups die je "aanmoedigen" om dia's te kopen bedenk dan wat het alternatief zou zijn, pagina's vol met advertenties want voor niets gaat de zon op maar daar kan je geen mensen van betalen om een spel draaiend te houden.
 
Voor je zoveel irritatie spuit over de pop-ups die je "aanmoedigen" om dia's te kopen bedenk dan wat het alternatief zou zijn, pagina's vol met advertenties want voor niets gaat de zon op maar daar kan je geen mensen van betalen om een spel draaiend te houden.
Het is niet het aanmoedigen om dia's te kopen dat irritant is, maar dat het op zo'n plek staat dat je niet snel voort kunt doen.
Maar ik moet toegeven dat als ik de post van de topicstarter herlees, lees dat die idd dat irritant vindt, ben ik het niet mee eens, denk niet dat inno dat ding daarom daar heeft geplaatst.
 

Johnny B. Goode

Nieuw lid
Het is niet het aanmoedigen om dia's te kopen dat irritant is, maar dat het op zo'n plek staat dat je niet snel voort kunt doen.
Maar ik moet toegeven dat als ik de post van de topicstarter herlees, lees dat die idd dat irritant vindt, ben ik het niet mee eens, denk niet dat inno dat ding daarom daar heeft geplaatst.
Helemaal gelijk!
 
Hoi, dank voor het meedenken, en ik zou met liefde betalen voor dit mooie spel, echt een abonnement per maand of per week of per jaar. Het is het mij waard. Het gaat me echt om de plek en het moment, het aanbod zit me altijd in de weg en vind ik die vorm kinderachtig.
Ik vermoed als ze gaan inventariseren of er spelers zijn die een abonnement willen kopen en dan geen push ups meer krijgen, dat veel dit zullen doen. Win-Win situatie.
 
Bovenaan