Bevestigd [BD680] Gelimiteerde pakketten kunnen meermaals aangekocht worden

DeletedUser4776

Guest
Beste FoE team,

Bij deze vind ik dat spelers flink een oor aangenaaid worden door de special offers.. je betaald 7,99 voor 1x gebouwen als je de tab sluit kan je niet nog een keer kopen hou je de tab open kan je kopen tot je blut bent...... nu heb ik de tab gesloten maar wou ik er nog meer kopen nu door deze aankopen die ik via een speciaal bewaarde rekening deed waar precies nog 80,- op stond kan ik nu geen optie meer kopen en word de 13.000 dia optie me ook de neus ingeboord waardoor ik dankzij deze fout/bug/slechte informatie minstens 2000 dia's weggegooid worden als ik met de overige 72,- nog dia's wil kopen.

Ik mag hier toch vanuit gaan dat jullie het spel juist leuk willen houden voor spelers en willen stimuleren om dia's te kopen of offers... maar als hier niet eens iets voor tegemoet word gekomen ben ik van plan om hier niet eens meer op door te gaan en de overige 72,- niet eens meer aan FoE wil gaan besteden als ze op deze manier spelers bedonderen.

Ik hoop dat jullie hier iets aan gaan veranderen of iets mee tegemoet kunnen komen anders komen de overige 72,- van mij nooit meer naar FoE en ben ik er wel beetje klaar mee.

Mvg, Jeroentjuh

Cirgard
 

DeletedUser5435

Guest
Kun je de aanbieding niet openen met de knop aan de rechterkant van je scherm?
 

DeletedUser

Guest
Kun je de aanbieding niet openen met de knop aan de rechterkant van je scherm?

Kan je wel. Punt is, stel je koopt de aanbieding met de diamantengebouwen vandaag. Een dag later, of desnoods 5 minuten later wil je dat nog een keer doen, maar dan bestaat die aanbieding niet meer voor jou. Je hebt dan alleen nog de 2 andere aanbiedingen die je kan kopen. Hij stelt nu, dat als je de aanbieding koopt en daarna het "koopscherm" niet afsluit, maar dezelfde aanbieding opnieuw koopt, je wel door kan blijven gaan. Of dat zo is, weet ik niet. Vraag is dan ook wat de bedoeling is. Moet je die aanbieding meerdere keren kunnen kopen, of niet?
 

DeletedUser

Guest
Het is niet de bedoeling dat je dergelijke aanbiedingen toch meermaals kan kopen. We hebben ook al opgemerkt dat dit mogelijk is en het is bekend bij onze ontwikkelaars. Het probleem ligt echter niet binnen FoE maar in een achterliggend systeem. We proberen om de fout z.s.m. op te lossen. :)

BD-680
 
Bovenaan