Open spel Bazenspel

DeletedUser

Guest
FoE%20logo2.png

Bazenspel!

Hallo medespelers. Dit spel is het derde spel van deze zomerse speelplaats-actie. Hieronder worden de regels uitgelegd en kun je terugvinden welke prijzen er te winnen zijn. Uiteraard zijn leuke gesprekken en/of vragen altijd welkom. Dit spel is ook voor mensen die minder actief zijn zeer aantrekkelijk! Één keer per dag even spelen is voldoende.

Regels
  • Vooraf inschrijven is NIET vereist!
  • Dit spel loopt 7 dagen. Begin zal zijn op 1 augustus tussen 0:00 en 0:30.
  • Elke dag post ik 1 minispel rond middernacht (van bijvoorbeeld miniclips). Dit doe ik in het topic, maar het lopende spel zal OOK in de derde post van dit topic staan! ! !
  • Post jouw highscore van dit spel (met bewijs in de vorm van screenshot) in dit topic.
  • Elk minispel mag 25 uur gespeeld worden. (25 uur vanaf mijn post, dit omdat ik nooit precies kan zeggen hoe laat, iig ergens tussen 11:30 en 12:30 is het doel)
  • Aan het eind van de 25 uur wordt er gekeken wie bij dat spel de hoogste scores haalden. Punten worden verdeeld als volgt:
    eerste: 10 punten
    tweede:8 punten
    derde: 7 punten
    vierde: 6 punten
    Alle overige deelnemers van het spel: 5 punten
  • Meedoen betekent dus automatisch punten! ! !

  • Om jullie zelf een deel van het spel mee te laten bepalen mogen jullie zelf spelsuggesties doorgeven. dit graag in een persoonlijk bericht naar mij! ! ! Bij veel (goede) suggesties van jullie kant kan ik besluiten om 2 spellen per dag (1 vanaf middernacht en 1 vanaf noen) te laten spelen. Elk spel houdt wel altijd 25 uur speeltijd!

Vragen en/of opmerkingen zijn vanzelfsprekend welkom!

Prijzen

De 3 spelers met de meeste punten krijgen elk de keuze uit prijs 1 en prijs 2, zonder te weten welke prijs ze kiezen.
De nummer 1 kiest blind uit: 350 diamanten en een kennisaltaar
De nummer 2 kiest blind uit: 300 diamanten en een schurkenschuilplaats
De nummer 3 kiest blind uit: 250 diamanten en een 20 FP pakket en 20 goederen pakket
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Stand:
1. tigertjheu 69 punten
2. yolo0 61 punten
3. midas89 58 punten
4. Schoppenaas 51 punten
5. blackeagle1983 42 punten
6. aardbei67 38 punten
7. Miepie in Wonderland 5 punten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het spel dat er nu staat is een voorbeeldspel, en is nog niet voor punten. Mijn score is een voorbeeld van hoe de scores te posten. (alles in een plaatje is goed, als we het maar kunnen zien)

Ik heb het er even wat duidelijker bij gezet :)
 

DeletedUser8918

Guest
Whahaha... ja, ik zou iets moeilijkers doen.

*censuur*

Laatste keer dat ik dit speelde is jaren geleden, en het is nog net zo'n nachtmerrie als ik me herinner :p
En het spel heeft het voordeel ook op Kongregate te staan voor zij die daar medailles verzamelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@Tigertjheu: Jij hebt er zin in! Nice! Hoe lang was je bezig met 1 spel?

@Schoppenaas: Dank je voor je suggestie. Ik heb hem nu even uit je post weggehaald, het is namelijk niet de bedoeling dat iedereen spellen alvast kan gaan oefenen ;) Daarom het verzoek om suggesties in een persoonlijk bericht naar mij te sturen. Deze heb ik nu bewaard, dus hoef je niet opnieuw op te sturen.
 

DeletedUser6867

Guest
Helaas kan je met veel van dit soort spellen vals spelen door bepaalde dingen te installeren op je PC ;)
Of bepaalde scripts schrijven waar door eigenlijk je muis al het werk doet etc etc

Het is een leuk gedachte maar ik zal deze niet mee gaan doen omdat ik weet dat er mensen niet 100% eerlijk zullen spelen.
 

DeletedUser8918

Guest
Ja, er zijn maar een paar spellen in deze categorie die redelijk script-proof zijn, maar zelfs dan zijn er gehackte varianten te vinden, maar er zijn genoeg spellen waarin je dat in de eindscores ziet (als het spel meer bijhoudt dan punten alleen, tenminste).
 

DeletedUser

Guest
@FunkyEendje: ik heb eens zitten denken en er zit inderdaad wel wat in. De spelletjes zullen dus van iets hoger niveau worden dan deze wat betreft tot uitvoering. Daardoor worden ze moeilijker te scripten (denk ik, ik heb er verder geen verstand van), dus ik hoop dat je toch een kansje gaat wagen :)
 

DeletedUser8918

Guest
Ach, het spelletje is wel geestig. Alleen na een uurtje ben je er inderdaad wel klaar mee :p
 

DeletedUser

Guest
Nope, je hebt tot 01:03 :) Dus precies op tijd.

Om eerlijk te zijn valt het aantal posters me tegen :( En de behaalde scores had ik ook wel meer tussen 5-6K verwacht :p. Nou ja, het is wat het is :)
 
Bovenaan