Banket bakker

DeletedUser

Guest
Dus ja, wie weet is hij tegen dan al gesmolten is of misschien ook niet. Spannend! :)

"Mijn" Frosty is niet zo spannend: hij zegt onomwonden dat er nog één bonuswintermissie aankomt.

Ennieweetjes: wilde compliment uitdelen voor de banketbakkerij. Het duurde 24 missies, maar de 2x4 met (voor mij als HME speler) heel veel opbrengst was 'm wel waard.
 

DeletedUser

Guest
zelfs meer maar ik durf niet te zeggen of het uitmaakt in welke tijd je zit
ik zit in Koloniale tijdperk en hij levert 790 per uur op

Denk dat het uitmaakt in welke tijdperk je zit.
ik heb het zelfde als jij. ik zit ook in de koloniale tijdperk.
Het levert meer op dan een windmolen of boerderij.
Het is klein en kost weinig man ik vind het een nuttige gebouw :)
 

DeletedUser

Guest
Eens het item in je inventaris staat, evolueert het niet mee met de tijdperken. Ook als het gebouw is, blijft het zijn tijdperk behouden.

Het tijdperk van de banketbakkerij wordt bepaald door het tijdperk waarin je zat op het moment dat je de 24e missie accepteerde. Alhoewel ik dat niet met 100% zekerheid durf te zeggen.

Frosty zegt in de voorlaatste wintermissie:

Dus ja, wie weet is hij tegen dan al gesmolten is of misschien ook niet. Spannend! :)


Nog voor de winter voorbij is ?
Winter duurt nog wel maanden heb je even ?xd
missie 25 is werf 4 basalt, talkpoeder, zijdem buskruit & geelkoper aan.
Beloning 2 lange afstandswapen :p
 

DeletedUser

Guest
forum van engelse beta server is dat o.a. allemaal te vinden en als je een account voor het spel daar aanmaakt kun je het daar ook zelf als voorproefje ervaren.
 

DeletedUser

Guest
Nou ik krijg missie 25 niet.
Hij zegt alleen dat we mekaar nog zien en iets met diamant kopen voor een mooie prijs.
mm oid
 

DeletedUser275

Guest
Missie 25 zal wel komen, maar dit kan nog een paar dagen duren.
 

DeletedUser275

Guest
Door de kerst opdrachten te doen. Je moet er 24 doen om de banketbakkerij te krijgen.
 

DeletedUser4100

Guest
Hij maakt inderdaad meer in hogere tijdperken. Het ligt aan het tijdperk dat je hem bouwt. In de bronstijd levert hij het minst, en op dit moment levert hij het meeste in koloniaal tijdperk. Maar de behoeften zijn in verdere tijdperken ook veel meer. Speel op twee werelden, in de een zit ik in de late middeleeuwen, in de ander in IJzertijd. Beiden hebben nu een banketbakkerij, maar het verschilt best veel, dus kun je het beste even wachten met de bouw...
 

DeletedUser

Guest
Het heeft geen zin om te wachten met de bouw. Het gebouw heeft zijn statistieken al op het moment dat het in je inventaris zit.

Het moment waarop wordt bepaald welke waarde je banketbakker heeft is het tijdperk waarin je je bevindt wanneer je de opdracht hebt geaccepteerd.
 

DeletedUser4100

Guest
Vandaag is missie nr. 25, je moet goederen uit je tijdperk krijgen 4 stuks, je beloning: 2 belegeringsmachines van jouwn tijdperk.
 
Bovenaan