Automatische taveernebonus?

Bullspirit Dancer

Actief lid
Ik gebruik geen extra aanvalbonus met een aanval van 1810% en een verdediging van 1910% voor mijn aanvalsleger heb ik dat dus niet nodig :)
Ik heb op 3 werelden de bonus van Inno geactiveerd en geen probleem. 1 Wereld 30 min. aangezet en keurig melding dat een extra item 50 dia's gaat kosten.
Beide andere werelden een gewoon scherm in de taveernewinkel
 
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik krijg het nu voor de tweede keer.
Eerder vanmiddag stond de teller op 4 uur en begon met aftellen. Nu log ik weer in (2 uur in de nacht) en de Taveernebonus is wéér actief. Opnieuw 4 uur.(MIsschien omdat het een nieuwe dag is?)
Maar, vanwaar krijgen we deze bonus? Ik kan niks terug vinden op Google of in de update-geschiedenis.
 

Felair

Actief lid
Die 4uur bonus is natuurlijk zodat je blijft inloggen elke 4 uur, zoals wel meer onderdelen tijdsgebonden zijn om mensen meer te laten spelen.

Verder als mensen met die automatisch helpen functie met advertentie de functie veel minder gebruiken dan de mensen waar hij er zonder advertentie te gebruiken is dan krijgen we misschien uiteindelijk de versie die gewoon werkt zonder advertentie (hoop doet leven haha).

En oneerlijk, tja ze hebben niets voor niets een topic gemaakt hoe ze dingen testen(Het zijn A/B tests, random shit be random of Inno bepaald beter gezegd :p) dus het is wat het is..
 

Ed4now

Lid
Wat is dit nu weer? Als dit weer zo'n irritante oneerlijke ab test is mag het van mij wegblijven..
Heb het op C en B. Ook als incidenten in het veld
Na het bekijken (mn via taveerne en opdrachten in verhaallijn/eventlijn), van de reclame(om de bonus te krijgen) wordt ik doorgeleid naar Google play. Als ik terug wil naar Foe wordt het spel eerst weer opnieuw opgestart en dan nog is het niet verwerkt. Hoogst irritant.
De reclameboxjes als incidenten in het veld geven minder problemen, maar om steeds dezelfde weer te bekijken is ook irritant.
Ik lees er hier verder niet over, klopt dat? Heeft niemand hier verder problemen mee op de tablet?
 

Popie-Jopie

Nieuw lid
Ik heb net enkele dagen geleden de taveerne technologie geactiveerd. Bij de melding die ik toen kreeg las ik dat er een bonus van 4u mogelijk was indien je de taveerne binnentreedt. Maar ook de tip: "wees er zuinig mee, wat deze bonussen blijven niet voor altijd...!"
Dus wil ik af en toe wel mijn taveerne binnen gaan om het zilver op te stapelen maar niet de bonus activeren. En dat kan blijkbaar niet. Als je binnen stapt wordt de bonus automatisch geactiveerd. Hoe kan je die bonussen sparen?
 
Bovenaan