Antiquair (wat te doen)

Ik kan nu gebruiken maken van de antiquair.
Echter, weet ik niet wat ik moet doen en wat voor nut dit heeft.
Wat doe ik eigenlijk met die edelstenen? Met de munten kan ik items "kopen".

Graag advies of een uitleg.
 

Bijlagen

  • Antiquair.jpg
    Antiquair.jpg
    210,6 KB · Weergaven: 28

53 K-Aman

Actief lid
bij de acties zoals winterevenement win je allerlei zaken waarvan je denkt: wat moet ik ermee?

die kun je gebruiken om in te wisselen en als je die over een periode van 24 uur inwisselt leveren ze het meeste op. opslag bijvoorbeeld 2000 handelsmunten in plaats van 1350 bij 2 uur.
bij geduldig sparen kun je mogelijk direct artikelen kopen die je wel kunt gebruiken, soms komen er onderdelen van speciale gebouwen in de aanbieding uit evenementen in het verleden. Directe aankoop in de dagaanbieding kost altijd edelstenen.

rustig aan opbouwen en je kan leuke dingen verwerven. Het heeft zin een behoorlijke voorraad handelsmunten aan te leggen om mee te dingen in de opbod veilig, het kan zijn dat ere een item geveild wordt wat je aanstaat maar dat andere met een grote portemonnee je overbieden ( al is het maar met één handelsmunt)
 
Exact: de veiling kan leuk zijn, alleen heb je maar 2 aanbiedingen per dag ongeveer. De algemene winkel vergt iets meer. Ik verkoop alle Gilde-expeditiegebouwen, van evenementen kan je niet alles verkopen, dan moet je ze bouwen en verkopen, ben je ze ook kwijt. Je zit nu waarschijnlijk nog in een fase dat je inventaris minder vol is, dat veranderd vanzelf en dan wil je wel extra ruimte maken door dingen bij de Antiquair te verkopen. Je hebt nu nog niet zo veel munten en edelstenen, maar dat komt vanzelf wel.
 
Bovenaan