Android

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2185

Guest
Weet je wat ik in al deze verhalen mis waarom de recruiters niet eens op zijn amsterdams gezegd de stront uit hun ogen wrijven, als iets te goed klinkt om niet waar te zijn is het vaak ook niet waar ;)
Allemaal druk bezig om eerste te worden met hun gilde dan ze alle onzin als waarheid willen aannemen omdat het in hun straatje valt, Een Gilde is een middel om spelers te helpen geen doel op zich want dan worden de spelers wegwerp artikelen waarbij ze ingeruild worden voor een ander die net een paar puntjes meer heeft.
Kijken in de spiegel, Android heeft het de eerste keer niet netjes gedaan, heeft zijn excuses aangeboden en ervan geleerd. Nu wachten totdat de anderen deze zinloze hetze stoppen en de excuses aanvaarden en hun eigen excuses maken - Het blijft een spelletje mensen, we zitten hier serieus te lullen over een computerspelletje om het weer in normaal perspectief te plaatsen :D
 

DeletedUser3042

Guest
De vork zit in de steel, en niet omgekeerd.
Hoe typisch voor iemand, die de werkelijkheid poogt te verdraaien. :)
 

FantasyFan

Actief lid
Ik vind dit eigenlijk niet de juiste plaats om problemen met een andere speler te bespreken. Als je denkt dat een andere speler iets tegen de regels doet, zou je dat in mijn ogen via support moeten afhandelen, niet via een publiek forum. De spelleiding kan dan bepalen of er iets verkeerds gedaan wordt zonder dat iemand meteen publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld.
 

DeletedUser2436

Guest
Ik weet niet wat het probleem is. wat android doet is gewoon legaal. ons heeft hij gewoon verwittigd van zijn bedoelingen. en is er netjes gehandeld.

voor de rest heeft deze discussie volgens mij weinig zin. kan dit niet gesloten worden?
 

DeletedUser2562

Guest
Een excuus is allerminst op zijn plaats.
Er zijn nu al twee gilden bekend, die jij hebt opgelicht met je gladde praatjes.

De overige gilden zijn dus gewaarschuwd.
Jij hebt sollicitatie naar lidmaatschap van gilden aangepast,
doordat Ebele het aan de grote klok gehangen had.
Slechts door mijn ingrijpen, ben je misschien tot inkeer gekomen.

Waarschijnlijk ben je niet de enige speler, die deze mazen in de wet vond.

Schijnbaar heeft Ebele wel gelezen, wat geschreven werd.
Anders kon ik niet vaststellen, dat je je sollicitatie tekst hebt aangepast.

Waarom antwoord je in een 3e persoon? Beetje raar. Alsof je het niet zelf schrijft..
 

Seconddream

Actief lid
De oorspronkelijke vraag is ruim van antwoord voorzien, het overstappen naar een andere gilde is toegestaan en aan de leider de keuze een speler al of niet toe te laten.
Om verder het overzicht te bewaren zal ik dit onderwerp sluiten. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan