Android

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3042

Guest
Speler Android is continu bezig om lid te worden van verschillende gilden.
Op deze wijze poogt hij sneller de blauwdrukken te verzamelen.

Ik had de rekruteerders en leiders van ons gilde erop gewezen, dat deze speler
oneerlijk poogt te spelen.

Kan support hier ingrijpen, en Android alle blauwdrukken afnemen,
zodat het duidelijk wordt dat dergelijke praktijken niet sportief geacht worden.
 

Seconddream

Actief lid
Nou dit is gewoon toegestaan, ik noem het een slimme zet en zou ik niet als oneerlijk spelen willen kwalificeren :)
 

DeletedUser796

Guest
Natuurlijk is dat niet oneerlijk.
Alles wat ieder ander ook kan doen kan nooit gekwalificeerd worden als oneerlijk spel.

Vaak zie je dat zo iemand toch niet veel verder komt op een gegeven moment.
Wordt het doorzien en staat ie alleen of eindigt in een van de kleinere gildes.
 

DeletedUser2185

Guest
Android maakt gebruik van de mogelijkheden die het spel biedt en voor zover ik begrepen heb komt hij langs en motiveert iedereen en helpt met handel, wat is het probleem dan ?
Als hij het onder valse voorwendselen doet kan ik begrijpen dat het op den duur een probleem gaat vormen en gilden het vervelend vinden als hij er eerlijk over is zie ik het probleem niet.
Ik zelf reis ook regelmatig naar andere gilden om ze te helpen met handel en motiveer ze dan ook even tussendoor dat deed ik al voor de grootse gebouwen en nadien ook gedaan en het resultaat, op 1 dag drie gilden gemotiveerd en ja wel 1 blauwdruk verdient dus.....hoezo sneller verzamelen, doneer forge punten aan bestaande gebouwen is de snelste manier in mijn beleving tot nu toe levert meer op dan plunderen en motiveren opgeteld (en ik val iedereen aan die ik kan en motiveer iedereen die ik kan)
 

DeletedUser2562

Guest
nou nou Ebele, meteen alle blauwdrukken afnemen wegens onsportief gedrag ( in jou ogen)?

Hij komt om jullie op te knappen en te motiveren? Ik zie echt geen enkele reden waarom support hier zou moeten ingrijpen.

Je kan beter andere recruteerders nemen dan, als ze toch niet naar je luisteren....

@riko, hij zal niet in een van de kleinere gildes eindigen hoor :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste Ebele,


In mijn ogen en tevens de mensen hierboven doe ik niks verkeerd, ik snap je frustratie omdat jou dat waarschijnlijk niet lukt of dat je wordt geweigerd daarvoor.
Dat vind ik natuurlijk wel vervelend voor je maar daar kan ik niks aan doen. Ik vind het ook jammer dat jij mij hiervoor aanvalt terwijl ik jullie ook een dienst heb bewezen met het bevoorraden van jullie markt en het motiveren opkanppen van al jullie members.

Ik ben eergisteren hiermee begonnen in het begin soliciteerde ik gewoon bij random gildes om een rondje te kunnen doen en om zodoende mijn kansen op een BP te vergroten,
nadat ik verschillende gildes weer had verlaten kreeg ik inderdaad wat verbolgen reacties.
Daarop heb ik mijn tekst aangepast en deze heeft ook jouw recruter gekregen vandaag, waar ik eerlijk in vertel wat ik kom doen.
Dat ik opzoek ben naar BP's uit brons ijzer en vroege omdat mijn gilde mij daar moeilijk tot niet in kan voorzien. en dat waar ik kan graag help met de markt.
er zijn ook genoeg gildes waar de Leider/eigenaar heel veel punten voorloopt op de rest en dat is geen probleem maar zo iemand loopt op den duur ook vast met onderzoeken omdat diegene niet of nauwlijks aan de goederen kan komen die daarvoor nodig zijn, en dan kom ik wel erg gelegen voor ze en kunnen we mekaar toch helpen.

Ik hoop dat dit je standpunt nog kan wijzigen en dat je nog veel plezier aan Foe mag beleven.

Groet,
Andr01d
 

DeletedUser2808

Guest
Wat mij betreft nog hartelijk dank voor het afnemen van de handel en het motiveren van mijn stad :) Dus voor een volgende keer ben je van harte welkom ;) en wens je veel succes met het vinden van blauwdrukken.
 

DeletedUser

Guest
Graag gedaan Eukalypta69 jij ook bedankt voor je berichtje!
 

DeletedUser

Guest
Android is een zeer sociale man, dat blijkt maar weer Ebele.
 

DeletedUser2056

Guest
@Android, inderdaad een slimme zet om je tekst aan te passen in je berichtje. Wij waren helemaal blij dat jij bij onze gilde wilde, omdat daardoor voor de spelers die verder waren in de ontwikkeling meer mogelijkheden kwamen om eerlijke handel te plegen. Helaas ging je, na iedereen te hebben gemotiveerd, weer weg. Prima en dankjewel voor de hulp, maar jammer dat dat onder valse voorwendselen moest gaan. Mocht je nogmaals onze gilde willen bezoeken, helpen en verlaten, dan ben je van harte welkom, maar wel met meer duidelijkheid van tevoren.
 

DeletedUser

Guest
Ja klopt had een briljant plan maar de tekst waarmee ik begonnen was na de eerste dag al aangepast ik snapte zelf al dat ik het niet op die manier moest verkopen. nadat ik er op werd gewezen dat dat niet zo netjes was enz. heb ik mijn tekst aangepast en dat ik inderdaad op zoek ben naar de BP's en graag wil helpen op de markt.

nu krijg ik veel al goede berichten terug en mag ik idd nog eens terug komen omdat de mensen er ook op voor uit gaan. ik zal je zeker dit weekend nog vragen om een uitnodigign maar met duidelijke tekst en uitleg, hoe en wat.

Bedankt voor je berichtje en bijdrage aan dit topic!

Groet,
Android
 

DeletedUser3042

Guest
@Android, inderdaad een slimme zet om je tekst aan te passen in je berichtje. Wij waren helemaal blij dat jij bij onze gilde wilde, omdat daardoor voor de spelers die verder waren in de ontwikkeling meer mogelijkheden kwamen om eerlijke handel te plegen. Helaas ging je, na iedereen te hebben gemotiveerd, weer weg. Prima en dankjewel voor de hulp, maar jammer dat dat onder valse voorwendselen moest gaan. Mocht je nogmaals onze gilde willen bezoeken, helpen en verlaten, dan ben je van harte welkom, maar wel met meer duidelijkheid van tevoren.

Kijk, en daar zit hem nu juist de kneep; "valse voorwendselen"
De spelmakers hebben geen rekening gehouden met deze mogelijkheid.
Zij zouden het probleem kunnen oplossen door spelers, die een gilde verlaten
een gildeloze tijd van 20 tot 24 uur op te leggen. Op die wijze zou een speler
maximaal lid kunnen zijn van 2 gilden per etmaal.
 

DeletedUser

Guest
ik snap niet wat je hier mee wil bereiken eigenlijk. kennelijk ben jij de enige hier die een compleet andere mening heeft dan de overige spelers. voel jij je zelf benadeeld? waarom? en waarom zou ik daar onder moeten lijden omdat jij mij nu in zo'n kwaad dag licht wil zetten. ik heb de meesten netjes verteld wat ik kwam doen , en waar ik de eerste dag dat niet deed heb ik bij de meeste netjes gereageerd waarom het eigenlijk was. maar ik heb de recruiter van jouw gilde nog netjes in het bericht voordat ik de uitnodiging kreeg neergezet hoe en wat "op de juiste voorwendselen!" dus dan snap ik het nog niet en ik heb waar ik kon jullie markt aangenomen zodat jullie verder kunnen in jullie onderzoeken. en ik heb je gemotiveerd/opgeknapt waardoor jij ook een voordeel kreeg. dus als ik toevallig nog eens in het gilde van jou aan kom waaien moet ik jou dan overslaan? alles wat ik in de markt kan doen, aannemen maar behalve dat van jou? zodat al je gilde leden wel verder kunnen en een bonus krijgen en jij niet! dat is toch ook niet eerlijk. dus graag verklaar je nader en ik heb nog even het berichtje opgezocht wat ik naar je gilde recruiter heb gestuurd, " hey,
nu weet ik niet welk berichtje ik jou heb gestuurd maar als het de onder staande is dan dank ik je voor je uitnodiging.

ik ga nu nog even op de markt of ik jullie ergens mee kan helpen. ik accepteer alleen eerlijke verhoudingen zoals bv, 10goud-5kruiden 10kruiden-5zijde enz of 10buskruit-20glas.. ik hoop dat je er wat aan hebt gehad ik wel ik heb net 1 bp gevonden uit de vroege middelleeuwen van de dom of aachen.
Groet,
Android
hallo,

Ik ben Android een actieve speler en ben op zoek naar Blueprints van de vroegemiddelleeuwen en bronstijd aangezien in mijn eigen gilde er erg moeilijk aan te komen is aangezien niemand dat heeft staan vroeg ik mij af of ik ff op bezoek kon komen voor een rondje motiveren/opknappen en eventueel een beetje helpen met de markt waar ik kan.
Als jij ook denkt dat, dit ook gunstig is voor jullie gilde hoop ik graag een uitnodiging te ontvangen.
ik hoop graag nog van je te horen.

Met Vriendelijke Groet,
Android


dus als ik het niet goed heb gedaan dan hoor ik het graag maar anders is een excuus wellicht meer van pas!

Groet Android
 

DeletedUser2980

Guest
dit truukje heeft android ook bij ons uitgehaald. ik ben recruteerder voor ons gilde en weet dus precies hoe hij het heeft gedaan. hij doet het niet op een nette, sportieve manier. hij liegt over zijn bedoelingen. doet net of hij serieus lid wil worden. als hij gewoon eerlijk zou zijn over zijn bedoelingen zou ik persoonlijk er minder problemen mee hebben, maar hij doet liever stiekem. hij heeft bij ons ook niet met handel geholpen ofzo. als hij mij gewoon had benaderd met het voorstel om tijdelijk lid te worden voor de blauwdrukken, had ik waarschijnlijk best bereid geweest om een regeling te treffen. en dan had hij gewoon vaker terug mogen komen. (mits mijn leiders daar ook mee eens zouden zijn natuurlijk) maar door zijn oneerlijke gedrag is die kans voor hem verkeken. dus hij benadeeld zichzelf met deze manier van doen.
 

DeletedUser3042

Guest
Een excuus is allerminst op zijn plaats.
Er zijn nu al twee gilden bekend, die jij hebt opgelicht met je gladde praatjes.

De overige gilden zijn dus gewaarschuwd.
Jij hebt sollicitatie naar lidmaatschap van gilden aangepast,
doordat Ebele het aan de grote klok gehangen had.
Slechts door mijn ingrijpen, ben je misschien tot inkeer gekomen.

Waarschijnlijk ben je niet de enige speler, die deze mazen in de wet vond.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dit truukje heeft android ook bij ons uitgehaald. ik ben recruteerder voor ons gilde en weet dus precies hoe hij het heeft gedaan. hij doet het niet op een nette, sportieve manier. hij liegt over zijn bedoelingen. doet net of hij serieus lid wil worden. als hij gewoon eerlijk zou zijn over zijn bedoelingen zou ik persoonlijk er minder problemen mee hebben, maar hij doet liever stiekem. hij heeft bij ons ook niet met handel geholpen ofzo. als hij mij gewoon had benaderd met het voorstel om tijdelijk lid te worden voor de blauwdrukken, had ik waarschijnlijk best bereid geweest om een regeling te treffen. en dan had hij gewoon vaker terug mogen komen. (mits mijn leiders daar ook mee eens zouden zijn natuurlijk) maar door zijn oneerlijke gedrag is die kans voor hem verkeken. dus hij benadeeld zichzelf met deze manier van doen.

Kijk bij jullie ben ik waarschijnlijk mijn excuus vergeten te maken, dat ik het op die manier heb gedaan maar dat was de eerste dag dat ik dat deed en heb het daarna veranderd! dus bijdeze wil ik jullie gilde mijn excuus aanbieden dat het zo gelopen heeft.

Groet Android
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Een excuus is allerminst op zijn plaats.
Er zijn nu al twee gilden bekend, die jij hebt opgelicht met je gladde praatjes.

De overige gilden zijn dus gewaarschuwd.
Jij hebt sollicitatie naar lidmaatschap van gilden aangepast,
doordat Ebele het aan de grote klok gehangen had.
Slechts door mijn ingrijpen, ben je misschien tot inkeer gekomen.

Waarschijnlijk ben je niet de enige speler, die deze mazen in de wet vond.

Heb jij uberhaupt gelezen wat ik net heb geschreven? ik heb jouw gilde niet eens op die manier benaderd dus hoezo dat "ebele" het aan de grote klok hangt. Ebele heeft andere problemen en welke dat zijn weet ik niet, maar los het op en probeer mij niet zwart te maken.
Kijk ik neem mijn verantwoording en waar dat kan bied ik mijn excuses aan!
Daaarin tegen zal jij dat niet doen en dat zegt wat over het respect naar elkaar!

Hierbij is voor mij ook alles gezegt wat ik heb willen zeggen.

en wacht ik nog op jouw Excuses
 

DeletedUser3042

Guest
Schijnbaar heeft Ebele wel gelezen, wat geschreven werd.
Anders kon ik niet vaststellen, dat je je sollicitatie tekst hebt aangepast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ongelooflijk je snapt het echt niet... nou ik zou je recruiter maar eens om het berichtje vragen! en dan komt de waarheid wel boven water!
ga eerst maar eens intern de boel op een rijtje zetten of start je eigen gilde! dan weet je tenminste hoe de steel in de vork zit!

Groet android Veel succes met het spel en veel plezier er nog in!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan