Alcatraz - Hoe werkt 'ie precies ?

DeletedUser12961

Guest
Howdy,

Op 2 blauwdrukken na en goederen, heb ik de Alcatraz compleet.

Zoals bekend produceert 'ie 4 eenheden van uit jouw stad. Maar, die 4 die hij produceert...

Komt er elke dag 4 eenheden bij, of moeten die eerste 4 eerst dood, voordat ik nieuwe kan innen?

Stapelen ze als het ware op, of moet er 1 dood om vervolgens vervangen te worden?
 

DeletedUser13614

Guest
Howdy,

Op 2 blauwdrukken na en goederen, heb ik de Alcatraz compleet.

Zoals bekend produceert 'ie 4 eenheden van uit jouw stad. Maar, die 4 die hij produceert...

Komt er elke dag 4 eenheden bij, of moeten die eerste 4 eerst dood, voordat ik nieuwe kan innen?

Stapelen ze als het ware op, of moet er 1 dood om vervolgens vervangen te worden?

Alcatraz produceert elke dag 4 troepen van willekeurige gevechtgebouwen in je stad. Heb je enkel een schurkenschuilplaats zal hij iedere dag 4 schurken produceren, heb je daar nog een kampioenenkamp bij dan zal hij 4 random troepen maken (schurken en kampioenen)

Die troepen moeten niet sterven om nieuwe te krijgen, maar er moet wel degelijk een gevechtsgebouw aanwezig zijn om troepen te produceren

Naargelang de %-bonus die je gilde heeft op de snelheid dat troepen gemaakt kunnen worden zal de Alca sneller troepen produceren

Hopelijk is dit een beetje duidelijk :)
 

bonke35

Actief lid
in je barakken maak je eenheden die afhankelijk zijn van je barak, dus als je je barak wegdoet dan verdwijnen ook de eenheden die je in die barak gemaakt hebt ( deze eenheden zijn afhankelijk )
je alcatraz maakt eenheden ( x aantal per dag) die onafhankelijk zijn . Je moet daarvoor wel barakken, schurkenschuilpaats of kampioensbarak op je landje hebben staan
staat je alcatraz bv op level 35 dan zal die 33 onafhankelijke legers maken die pas dood gaan als je ze tijdens een aanval gebruikt en ze stapelen zich op in je legerbeheer
deze onafhankelijke legers gaan dus pas dood als ze gebruikt worden en verslagen zijn
 

DeletedUser12961

Guest
in je barakken maak je eenheden die afhankelijk zijn van je barak, dus als je je barak wegdoet dan verdwijnen ook de eenheden die je in die barak gemaakt hebt ( deze eenheden zijn afhankelijk )
je alcatraz maakt eenheden ( x aantal per dag) die onafhankelijk zijn . Je moet daarvoor wel barakken, schurkenschuilpaats of kampioensbarak op je landje hebben staan
staat je alcatraz bv op level 35 dan zal die 33 onafhankelijke legers maken die pas dood gaan als je ze tijdens een aanval gebruikt en ze stapelen zich op in je legerbeheer
deze onafhankelijke legers gaan dus pas dood als ze gebruikt worden en verslagen zijn

Dus, als ik alleen een scherpschutters kamp heb, dan produceert hij deze niet, omdat het geen barak in de naam heeft. Of begrijp ik dat verkeerd?
 
Dus, als ik alleen een scherpschutters kamp heb, dan produceert hij deze niet, omdat het geen barak in de naam heeft. Of begrijp ik dat verkeerd?
Dat begrijp je verkeerd omdat @bonke35 onjuist de term barakken gebruikt. Alcatraz maakt een aantal willekeurige troepen op basis van de troepenproducerende gebouwen in je stad. Jij krijgt dan dus alleen scherpschutters. Bouw je een tweede type troepenfabriek, bijv. tankfabriek, dan kun je ook tanks krijgen.
 

DeletedUser13614

Guest
Maak het niet onnodig moeilijk om te begrijpen :)

KF heeft een Alca staan die 4 troepen bouwt:

Staat er alleen een schurkenschuilplaats dan maakt de Alca 4 schurken
Staat er een schurkenschuilplaats met een scherpschutterskamp dan maakt de Alca 4 willekeurige troepen uit die 2 gebouwen
Staan er 3 troepengebouwen dan maakt hij uit die 3 willekeurig 4 troepen

Al deze troepen verdwijnen enkel als ze sterven dus Alca verwijderen, troepengebouw verwijderen zorgt er niet voor dat die troepen verdwijnen.
 
Heeft het tijdperk van een troepenproducerend gebouw ook nog invloed op de troepen die door Alcatraz geproduceerd worden? Dus als je bijvoorbeeld een speerwerperskamp hebt maar wel een stad op koloniaal niveau, wat weegt dan zwaarder? Krijg je ze uit dat tijdperk, of uit het tijdperk van je gebouw dat troepen produceert?
 
Bovenaan