Bevestigd Afhankelijke eenheden niet meer zichtbaar in Android App

Vandaag viel mij op dat mijn afhankelijke eenheden niet meer zichtbaar zijn in de app (zowel op D als op C).
Android versie 1.221.18.
Op de desktop zie ik ze allemaal wel staan.
Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat.

Zou dit gerelateerd kunnen zijn aan de laatste update?

-edit-
Ik heb op de desktop een combo leger neergezet van afhankelijke en onafhankelijke eenheden.
Bij een switch naar de app staan ze dan wel bij die 8 eenheden, maar zodra je er een wegsleept... poef...
Dan lijkt 'ie weer permanent met pensioen.
Met geen filter meer te vinden.


-edit 2-
Op het moment dat ik op de desktop in de opties "indicator voor onafhankelijke eenheden" deactiveer, komen ze ook in de app weer tevoorschijn.
In de app zie ik geen optie "indicator voor onafhankelijke eenheden", dus daar zal denk ik iets niet helemaal goed gaan.
 
Laatst bewerkt:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De optie om onafhankelijke eenheden een indicator te geven is alleen beschikbaar via de browser, maar werkt ook op de app als je deze aan hebt staan. Als je echter geen filter actief hebt op de app zou je de onafhankelijke eenheden nog wel moeten kunnen zien, maar is het lastig om ze als zodanig te herkennen.
 
Wellicht heb ik het niet helemaal duidelijk gemaakt, want dit antwoord ontgaat me volledig...
Ik herken afhankelijke en onafhankelijke eenheden wel, ik speel al 8 jaar.

Het is niet lastig om ze te herkennen.
Wanneer ik de filter "indicator voor onafhankelijke eenheden" op de desktop activeer worden ze bij mij in de app helemaal niet meer weergegeven.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Zou je hiervoor de support kunnen contacteren? Dan kunnen we er wat beter op ingaan.
 
Bovenaan