Advertenties in Foe

Joey-the-king

Actief lid
Wat een gezeur over die advertenties. Veel mobiele spellen hebben video advertenties, lekker makkelijk geld verdienen voor Inno logisch toch.
Als je die advertenties niet wilt zien open je ze niet. Dan maak je maar geen gebruik van die massa motiveren knop, maar doe je het lekker handmatig, dat deden wij vroeger ook gewoon. Of je speelt de browser versie dan heb je nergens last van.
 
De zin "We waarderen jullie enorme geduld met deze test en stellen jullie feedback op prijs." In de aankondiging is bedoeld op de feedback die is gegeven in de hele periode waarin de A/B test actief was.
Maar neemt niet weg dat er hier geen had moeten staan. Ben deze inderdaad vergeten om hier een topic voor te maken, excuses. Ik ben ook maar een mens :).

Maar waardeer het dat jullie er zelf een hebben gemaakt :)

Leones en ik bundelen elke week de verzamelde feedback en geven dit door.
@Arsenal ...ik vraag me af hoe dat dan eigelijk verder gaat...neem aan dat ze dat wereldwijd ook zo doen..en dan komt het bij inno op tafel..en dan?...zijn er een aantal mensen die ernaar kijken en wordt daar echt iets mee gedaan?..of gaat het op de grote hoop...ik stel me voor na de laatste jaren de ontwikkelingen gezien te hebben dat er totaal niet meer wordt geluisterd naar de spelers..dat was vroeger wel het geval.....nu lijkt het enkel nog om de dollars te gaan
 
Als jij vindt dat je niets terugkrijgt voor het kijken van een advertentie, dan kijk je ze toch niet? Ze zijn volledig optioneel en niet noodzakelijk om het spel te kunnen spelen.
@Leones ....jij was vroeger ook wel een aardige vent zonder veel kapsones...kon je nog wel eens mee lachen....maakte wel eens een grapje....had een leuke profielfoto op foe......yes..those were the good oll days
 
Het lijkt me dat geen enkele speler zit te wachten op (ongewenste) advertenties, maar het schijnt voor Inno een uitgemaakte zaak te zijn.
Dat laatste concludeer ik in ieder geval aangezien er door onze CM in de laatste aankondiging hierover geen discussietopic is aangemaakt.
Dus in hoeverre de zinsnede 'We waarderen jullie enorme geduld met deze test en stellen jullie feedback op prijs.' daadwerkelijk wat gewicht heeft, betwijfel ik.

Ik kan er zelf nog niet goed over oordelen in hoeverre de advertenties de spel-belevenis beïnvloeden, daar ik zelf enkel via de browser speel.
Maar: Advertenties zullen te zijner tijd ongetwijfeld ook in de browser versie komen.
Wel hoor ik van app-spelers bijzonder ontevreden geluiden...
Als online spelletjes met dit soort nutteloze advertenties begint dan is dat het begin van het einde en zal het spel langzaam doodbloeden
door gebrek aan spelers .
 

micbas

Lid
Reclames zijn nog tot daar aan toe maar een reclame waarin mensen zeggen dat ze op het punt stonden om zelfmoord te plegen maar nu een spel gevonden hebben waarmee ze duizenden euro's per dag (ja mensen, Sinterklaas bestaat nog) kunnen verdienen dat vind ik echt niet kunnen! Zit er geen controle op de reclames voordat ze geplaatst worden?:mad:

Zojuist dit antwoord gekregen: Wij controleren de reclames inderdaad niet, daarvoor werken we samen met een partner die de reclames regelt. We zullen dit echter doorgeven, bedankt voor het laten weten!

Hopelijk wordt hij nu snel verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Ik speel alleen op de browser. Heb het even op mijn telefoon gespeeld, maar dat trok hem te snel leeg. Dat is sowieso de ellende met smartphones, daarom heb ik er nauwelijks apps op staan. Dus ik weet hoe het is om bepaalde kistjes aan te willen klikken en dat je dan een advertentie krijgt. Maar meestal is het maar een paar seconden, ik kan daar niet wakker van liggen. Op de browser heb ik er geen last van. En als de massa-motivatie-knop daar achter een advertentiemuur komt te staan, krijgt iedereen een persoonlijk bezoekje. Met een normale muis is dat geen enkel probleem, kan ik gelijk taveernes bezoeken. Enige is dat mijn buren dan wellicht niet zo vaak meer een bezoekje krijgen, maar goed, dat vind ik ook minder belangrijk.
 
De reclames zullen wel blijven, maar kan er AUB gekeken worden naar hoe je er doorheen moet komen?! Eerst (vaak) meer dan 30 seconden een reclame doorkomen. Dan op het ”pijltje” rechts bovenin klikken. Dan op “Done” klikken bij de volgende pop-up. Dan nogmaals het pijltje rechts bovenin. Als je pech hebt NOG een pop-up. Dat duurt veel te lang en irriteert ontzettend!
Het gebeurt mij ook steeds vaker dat na de reclame het beeld op zwart blijft of de hele app crasht. Kan je opnieuw beginnen. Kan hier wat aan gedaan worden?
 
Het beste is inderdaad nog om het op een browser te blijven spelen zoals Brave, of Mullvad. Dit scheelt een hoop ergernis, niet alleen voor spellen als foe, maar ook andere applicaties als nieuwssites.
 
Bovenaan