Actieve vrienden zoeken

Seconddream

Actief lid
Een gildeleider kan zien aan de hand van een indicator of een speler wel of niet actief is, rood is 7 dagen niet actief.
Waarom zit dat niet op de globale lijst? Zou iets handiger zijn als je vrienden zoekt die niet al 2 jaar zijn gestopt maar gewoon nog actief zijn.
 

Wildstorter

Actief lid
Iets met privacy denk ik. En ik heb er totaal geen behoefte aan dat anderen inzicht hebben in wanneer ik voor het laatst (of blokken van enkele dagen) online ben geweest.

Daarbij zal een gestopte speler jou geen verzoek gaan sturen en de 80 die je zelf kunt sturen bereik je al vrij snel.
 

Seconddream

Actief lid
als het privacy zou zijn geweest dan zou zoiets in een gilde er ook niet zijn.
mij lijkt het juist handig, ook om je gilde te voorzien van nieuwe leden, nu kun je een uitnodiging sturen maar je zit eindeloos te wachten.
 

Wildstorter

Actief lid
als het privacy zou zijn geweest dan zou zoiets in een gilde er ook niet zijn.
mij lijkt het juist handig, ook om je gilde te voorzien van nieuwe leden, nu kun je een uitnodiging sturen maar je zit eindeloos te wachten.


Misschien eerst een bericht sturen en oas als ze reageren dat ze naar je gilde wil komen een invite sturen? Je kunt duizenden berichten sturen en slechts 79 invites dus dat lijkt me slimmer.

En voor een gilde is het nog aannemelijk te maken dat de leiding deze informatie nodig heeft. Voor gildeleden is dat inzicht er ook niet omdat ze er niets mee kunnen doen behalve bemoeien met iets waarvoor je juist een gildeleiding hebt.

Maar ieder zijn mening, voor mij is dit absoluut geen toevoeging en eerder een nadeel.
 

MariMaria

Actief lid
Het is voor een gildeleider wel handig om te weten of leden nog actief. Als ze dat niet meer zijn kun je ze uit het gilde zetten. Dat scheelt behoorlijk in de kosten voor de GE. .
 
Bovenaan