Actieve spelers weg pikken door grotere gildes

DeletedUser

Guest
Hoi

Ik wil effe wat kwijt hier.

Er zijn nu een paar leden weg geplukt bij mijn gilde.
Als het nou de kleintjes zijn van rond de 2000 punten ,is dat geen ramp.
Maar spelers van rond de 19000/30000 punten zijn grote klapper voor een kleinere gilde.
De top gildes scouten naar grotere en actieve spelers,dan komen ze met een slijm bericht het is ons opgevallen dat je het goed doet in FoE.
Zou je onze gilde willen versterken.

Ik heb al tig van die aanvragen afgeslagen,en vindt het buitengewoon aso,dat ze dan voor me gilde genoten gaan,omdat ze mij niet kunnen krijgen.

Mijn 70000+ punten krijgen ze in ieder gaval niet.
Ik blijf trouw en loyaal aan mijn gilde.


Groeten
marcus maxentus
De broederschap
 

DeletedUser

Guest
nee begrijp dat is echt het meeste ergste wat een kleine gilde gaat overkomen. maar op welke server zit je eigenlijk? en hoe heet de gilde wil er miss wel bij :p
 

DeletedUser

Guest
Brisgard speel ik op.

De gilde waar ik bij zit heet : de broederschap.
 

DeletedUser2161

Guest
Ik snap je grieven wel. Maar grote spelers worden ook uitgenodigt door kleine gildes ;)
Het is een manier van werken die voorkomt in de hele maatschappij en dus ook op games en in de sport.
Je voetbalt bij Sparta en Feyenoord wil je hebben, wat ga je doen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Altijd blijven bij de club waar je je het beste thuis voelt,en niet alleen voor de massa en het geld gaan.

Het is jammer we stonden 24 e kwa gilde,s en nu weer 31 e, er zijn ook een hoop onactieve leden eruit gebonkt.
Maar dat is terecht.

Waar het mij omgaat is dat ze de spelers die een beetje punten hebben eruit halen,en de kleintjes een beetje achter laten.
En pas uitnodigen als ze genoeg punten hebben,de gildes die dat doen,zijn gewoon op punten berucht.
En maken daarmee de kleinere gildes kapot zodat zei nooit in de buurt kunnen komen van de grote jongens.
Vind ik persoonlijk een beetje laf,en ik zal er ook alles aan doen ,om ze voorbij te gaan.

gr marcus
 

DeletedUser796

Guest
Marcus, gefrustreerd?
Zet een lekker muziekje op ga dan eens kijken bij jezelf.

In ieder spel waar je moet samenwerken met andere zal je dit zien.
Maar misschien moet je je eens bij jezelf ( je gilde) te rade gaan?
Waarom gaan die spelers weg?

Ik kan me voorstellen dat deze spelers zich beperkt voelen in hun groei juist door het kleine gilde.
Er gebeurt vaak niet zoveel op de markt, of de goederen die zij nodig hebben omdat ze wat verder zijn, zijn niet eens beschikbaar op de markt.

Respect van je medeleden moet je ook verdienen hoor.
Krijg je niet zomaar.
 

DeletedUser

Guest
Respect moet je verdienen.

Gast ik geef ze tips hoe je je zelf goed kan verdedigen,wat je het beste kan gebruiken in de aanval.
Ik help iedereen elke dag met motiveren of opknappen.
Als er gehandeld moet worden,dan probeer ik ook zoveel mogenlijk te helpen.
Ik heb momenteel bijna 80000 punten gebruik geen diamanten ,heb al tig toernooien gewonnen sta op nr 1 in de gilde,nr 1 van al mijn buuren.
En momenteel nr 162 van de wereld brisgard,speel dit spel ongeveer 4 maanden.
En wordt zelfs uitgenodigd door de top 3 gildes,ga a.u.b niet over respect beginnen.
Want dat heeft er niks mee te maken.

Ik heb een gilde die niet alleen naar spelers kijkt die punten hebben,want al hebben ze 1000 punten zijn ze nog welkom.
En die spelers als ze actief genoeg zijn, groeien ze ook snel door.

Ik ben niet gefrustreerd,vind het alleen erg jammer dat we het goed deden,en nu hard naar beneden zakken.
Omdat de grotere spelers uitgenodigd worden door top gildes,en dat doen ze expres zodat andere nooit bij hun in de buurt kunnen komen.
En zo gaat dat idd bij veel online games zo net als bij grepolis jammer is dat.
 

DeletedUser

Guest
"wegplukken" uit jouw gilde betekent dat jouw gilde niet goed "functioneert" , dus moet je bij jezelf of mede-leiders te rade gaan.

Mocht je hulp of aanbevelingen nodig hebben......stuur me dan een PM
 

Seconddream

Actief lid
Nummer 1 gilde zegt mij niet zoveel, sterker nog ik heb er nooit naar gekeken, Marcus heeft gelijk, vertrekkende spelers heb je niet in de hand en dat zal altijd zo blijven.
Zoals je zelf al aangeeft Marcus zit je bij het gilde waar jij je thuis voelt, je staat op 1e plek dat zegt eigenlijk ook niks immers iedere speelt zijn eigen spel.
Niet al te zwaar aan tillen zou ik zeggen, wel nog een tip, zorg dat je spelers belangrijk maakt voor jou, betrek ze zoveel mogelijk bij je gilde, praat met ze via het forum ( chatbericht werkt ook prima ) want alles hangt samen met communicatie onderling.
Motiveren/helpen is niet voldoende tegenwoordig, je leden willen meer en bovenal meer leden, zorg dat je recruiters hebt en hou ze aan het werk daar zijn ze voor en zo hoef jij het niet alleen te doen.
We kunnen elkaar plat gooien met negatieve berichten hier maar je kan er ook voor kiezen om samen een oplossing te zoeken, ik ga voor dat laatste, ook al ben je een concurrent ik wil je best helpen als je dat blieft daar heb je meer aan. :)
 

DeletedUser796

Guest
Ik zal je een goeie tip geven.

Open in jullie gilde forum eens een topic, Tips en Trics.
 

DeletedUser1653

Guest
Ik kan me de frustratie van marcus helemaal voorstellen, het is ons ook regelmatig gebeurt dat spelers binnen komen ff snel groeien omdat wij de markt ed op orde hebben en zich dan laten verleiden door de grotere gildes. Het heeft nou eenmaal een bepaalde aantrekkingskracht en streelt je ego als een top 10 gilde jou uitkiest.:)
Gelukkig is het ook al 3 keer gebeurt dat ze weer terugkwamen omdat ze de 'gezelligheid' misten :D
Het is gewoon een onderdeel van het spel denk ik dan maar, maak je gilde zo leuk en aantrekkelijk mogelijk dan blijven ze vanzelf wel hangen.
Veel geluk marcus met je gilde en je bent niet de enige die het bijzonder irri vindt,
 

DeletedUser

Guest
Bedankt interceptor.

En Riko ,dan nemen ze die tips en truck over en gaan alsnog naar een andere gilde.
Ik had zelf ook al iets bedacht.

Iedereen heeft nu een rang in de gilde.
Het zijn stuk voor stuk militaire rangen
Je begint als Recruit
Dan vanaf 9000 punten Private,dan Corporal,Sergeant,Warrent Officer,Lieutenant,Captain,Major,LT Colonel,Commander,Colonel,Brigadier,en General.
Het leuke daarvan is dat spelers dan me kaar gaan proberen in te halen,en voor een titel kunnen gaan.

We hebben ook al een eigen forum,maar berichten rondschrijven reageren ze meer op.
Als iemand bijvoorbeeld iets nodig heeft om verder te kunnen ontwikkelen,helpen we mekaar.
Motiveren doe de meeste ook,er blijven altijd wel een paar spelers,die het nog niet door hebben dat dat mekaar helpt,of ze zijn niet actief genoeg,die leden worden dan ook in de gaten gehouden en na een paar weken eruit gegooid.

Maar bedankt voor de tips :D
 

DeletedUser2185

Guest
Beste Marcus,

Ga uit van eigen kracht is altijd het beste en dat spelers overstappen omdat ze het ergens anders beter hebben blijft altijd een issue, zorg voor een gilde met zoveel mogelijk gelijkwaardige spelers en groei tezamen omhoog. Hier en daar zal je snelle groeiers en achterblijvers kwijtraken maar je kern word naar mate de tijd vordert sterker. Laat je niet leiden door negatieve energie over recruiting van andere en grote gilden die strijd verlies je op dit moment altijd of je het leuk vind of niet je kan beter die energie omdraaien naar positieve zaken voor je gilde en verzin leuke zaken om de saamhorigheid te laten groeien. En vergeet nooit Leiden = Lijden ;)
 

DeletedUser796

Guest
Beste Marcus,

Ga uit van eigen kracht is altijd het beste ....
LOL doet me denken aan mijn TW tijd.
Maar je zal altijd zien dat het bij sommige mensen langer duurt vooraleer ze dit gaan begrijpen.
En daar moet jij als leider mee om kunnen gaan.
Op den duur hou je alleen maar mensen over die dit werkelijk begrepen hebben.
Let maar eens op.
Over een jaartje ofzo staan niet meer de grote gildes bovenaan maar eerder de gildes met gelijkwaardige spelers.
Dan ga je pas zien hoe belangrijk teamwerk is.
 

DeletedUser

Guest
Er zijn er weer een paar bij gekomen.
Dus het gaat weer de goede kant op.
Ik heb ook iedereen de macht gegeven dat ze allemaal rond kunnen schrijven en leden uit mogen nodigen.
Dus kunnen ze ook vrienden uitnodigen,en samen spelen,en bij ons is iedereen welkom,want we letten niet per se op punten.
En we laten iedereen op eigen tempo ontwikkelen hebben ze hulp of tips nodig dan geven we die.
Over een jaar zien we idd wel of we verder gekomen zijn:cool:
 

DeletedUser796

Guest
Uit ervaring leer je dat " vriendje" van, helemaal niet zo goed is.
Deze trekken vaak alleen maar samen op en interesseren zich minder voor het groeps gevoel.

Pas daar mee op als leider en trek op tijd aan de bel als je dit ziet gebeuren.
 

DeletedUser

Guest
Vandaag had ik last van een clown ,genaamd Android 184000 punten die 15 minuten onze gilde joint.
En weer weg gaat.

Erg flauw.
Zit bij knights whit nipples
 

DeletedUser2185

Guest
Vandaag had ik last van een clown ,genaamd Android 184000 punten die 15 minuten onze gilde joint.
En weer weg gaat.

Erg flauw.
Zit bij knights whit nipples


Goh en het is je nooit opgekomen je af te vragen wat zo'n speler nou te zoeken had bij je gilde :p
Als iets te goed klinkt om waar te zijn is het vaak ook niet waar ! ;)
 

DeletedUser2980

Guest
als mensen je gilde verlaten betekend dat gewoon dat je ze niet (kan) bieden wat ze nodig hebben. het is dus niet de schuld van de grotere gildes die ze zogenaamd 'afpikken', het ligt aan je eigen gilde dat je niet genoeg bied. als je 30000 punten hebt heb je er niks aan aals je in een gilde met beginners zit, zit je zelf in de late middeleeuwen en krijg je alleen handel uit de ijzertijd, daar heb je toch niets aan. dat beperkt je groei en dan ga je natuurlijk ergens anders heen
 
Bovenaan