Actieve leden gezocht voor Het Groene hert

DeletedUser2436

Guest
Beste,

Wij van Het Groene hert zijn op zoek naar actieve leden om ons gilde te komen versterken.
Ben jij als een Hert, Rustig, Behulpzaam, vriendelijk, Rechtvaardig en Vredig. dan ben je bij ons aan het Juiste adres.
Wij zijn bezig om een goede Handel op te zetten, daarvoor kunnen we jou hulp goed gebruiken.
Hou jij ervan om elkaar te helpen door middel van Handel en motiveren/opknappen.
Kom dan naar ons, want dan zal je groeien.

Met vriendelijke groet,
King Logus
Founder van Het groene Hert
 

DeletedUser2436

Guest
Beste,

Wij zijn nog steeds op zoek naar actieve leden.
Als je dat bent en zoals beschreven hierboven naar een gilde als ons op zoek bent. Stuur mij dan een bericht.

Met vriendelijke groet,
 

DeletedUser

Guest
Beste King Logus,

Ik ben op zoek naar een gilde waar veel handel wordt gedreven, En ik denk dat da bij u wel het geval is.
Dus zou ik graag uw lid worden van uw gilde !
Alvast bedankt,
Gkart.
 

DeletedUser

Guest
Ik ook, ik zoek nog verf, en heb marmer en steen, en straks (als ik die ver### provincie heb) ook iig ijzer.
 

DeletedUser1653

Guest
Hoi Yashanna, invite is verstuurd
en gkart ik kan je niet vinden in de ranglijst op Brisgard, wel op Arvahall. Dus heb ik je daar een invite gestuurd :D
Als je wel op Brisgard speelt stuur even een ingame mail naar SlayerNL of coinhunter dan weten we je spelers naam

Groeten Interceptor
 

DeletedUser3615

Guest
Ik heb een berichtje richting de topicstarter gedaan omdat ik op zoek ben naar een gilde.
Ik heb nu verf en wijn, na de volgende provincie beschik ik ook over juwelen.
 

DeletedUser2436

Guest
Beste,

Ben je op zoek naar een gilde. wat actief is in handel en motiveren. waar gezellig is en waar mogelijkheden zijn om te groeien.
Sluit je dan aan bij Het Groene Hert.

Als je interesse hebt stuur mij of Jdevries dan een igm.
Je kunt mij ook hier een bericht sturen. :)

Met vriendelijke groeten,
 
Bovenaan