Achiement melding uitschakelen!!

DarthRonin

Actief lid
Die achievements zijn er nu een paar weken en ik word echt schijtziek van die popups die je krijgt terwijl je bezig bent.
Ze zijn niet uit te schakelen, ze zijn niet snel weg te klikken en dat allemaal voor een popup van iets waar je verder echt helemaal NIKS aan hebt.
Je krijgt er niks voor en die dingen interesseren me ook helemaal niets, maar ik krijg ze wel de hele tijd op mijn scherm als ik wat FP zit te storten of gebouwen bezoek.

Geef dan op zijn minst de optie om die onzin uit te zetten, net als met de animaties.
Nadeel: Geen, want wie die onzin wil kunnen blijven zien hoeft het niet uit te zetten.
 

DeletedUser10111

Guest
Maak je niet zo druk, er zijn weer wat nieuwe bijgekomen, en die gaan nu allemaal snel af, omdat de bronzen erg eenvoudig is. Daarna wordt de volgende grens veel hoger, en zie je ze vrijwel nooit meer.
 
Vrijwel iedereen vindt dat DarthRonin een punt heeft, meest zinloze toevoeging ever die ook nog eens irriteert doordat die meldingen op onhandige momenten door je beeld hebt stuiteren. Ik vermoed dat er iemand bij inno gewoon heel trots is op zichzelf dat ie deze onzin heeft geprogrammeerd en dat wij er nu aan vast zitten totdat die persoon weer een andere non-toevoeging voor ons bedacht heeft.
 

DeletedUser10111

Guest
Ga eens kijken in je buurt en je gilde hoeveel mensen de achievements aan hebben gezet, en laten zien waar ze goed in zijn. Je zult verbaasd zijn over hoeveel mensen dat doen.
 

DeletedUser

Guest
Ga eens kijken in je buurt en je gilde hoeveel mensen de achievements aan hebben gezet, en laten zien waar ze goed in zijn. Je zult verbaasd zijn over hoeveel mensen dat doen.

Dat staat toch helemaal los van elkaar. Je kan er trots op zijn dat je al zoveel versieringen heb gebouwd en dat laten zien, maar dat wil nog niet zeggen dat je er blij mee bent dat er een varken door je beeld vliegt.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat de prestaties een beetje lelijk zijn uitgevoerd en te makkelijk om te halen zijn (zeker het eerste level): FoE onwaardig eigenlijk.
Erg jammer voor zo'n smaakvol spel dat er zo'n afgeraffeld element in wordt opgenomen dat ook een dissonant vormt.
Ik denk dat een achievement pas iets geweldigs is als je er hard voor hebt moeten werken net als voor de rest van de spelonderdelen.
Ik zat gisteren naar de detailles van de Koning & Koningin te kijken, die we momenteel kunnen winnen en jullie overtreffen jezelf steeds weer!
De prestaties mistaan gewoon in het geheel en die rondvliegende dingen bij een behaalde prestaties niet minder.
Het gaat graphisch hier en daar wat over de top zoals ook tijdens het innen binnen ons stadje vind ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind dat de prestaties een beetje lelijk zijn uitgevoerd en te makkelijk om te halen zijn (zeker het eerste level): FoE onwaardig eigenlijk.
Erg jammer voor zo'n smaakvol spel dat er zo'n afgeraffeld element in wordt opgenomen dat ook een dissonant vormt.
Ik denk dat een achievement pas iets geweldigs is als je er hard voor hebt moeten werken net als voor de rest van de spelonderdelen.

Daarom zijn dit ook totaal geen "prestaties". Het zin onderdelen die je sowieso al wel haalt als je het spel speelt, of lullige kinderachtige toevoegingen.
 

DeletedUser

Guest
Daarom zijn dit ook totaal geen "prestaties". Het zin onderdelen die je sowieso al wel haalt als je het spel speelt, of lullige kinderachtige toevoegingen.

Ik ben een trotse moeder van een dochter met een Platinum onderscheiding voor decoraties :D
500 bronstijd boompjes waren genoeg terwijl ze in Koloniaal zat.
Ze had een ijverige bui op een middag en klaar.
Je kunt dit gewoon niet serieus nemen inderdaad.
 

DeletedUser10111

Guest
Dat staat toch helemaal los van elkaar. Je kan er trots op zijn dat je al zoveel versieringen heb gebouwd en dat laten zien, maar dat wil nog niet zeggen dat je er blij mee bent dat er een varken door je beeld vliegt.
Fair enough, een achtergrond melding zou beter zijn, al is dat wellicht niet opvallend genoeg. Mijn grootste probleem met het vliegende varken is echter meer dat het blokkeert wat je aan het doen bent. Het mag best groots in beeld, maar wel nadat ik klaar ben, bijv in de achtergrond tot ik het wegklik oid.

Een soortgelijke oplossing zou je ook voor de GG leveling meldingen kunnen gebruiken, die komen nu ook maar random ergens tussendoor, of blijven geheel onzichtbaar.

Een andere richting is een nieuws-reporter (omroeper, in the middel-eeuwen) naast de adviseurs, die tevoorschijn komt als er iets te melden is. Laten zien van het nieuwtje kan dan gewoon met alle fanfare en vliegende varkens die je maar wil.

Ze had een ijverige bui op een middag en klaar.
Het is puur feedback van de computer die je vertelt "je bent goed bezig" (wat in Inno-termen betekent, "je spendeert tijd aan het spel"). Het geeft een notie van vooruitgang, ook als je vastzit in tech, wacht tot je voldoende produktie heb gedraaid, en dag in dag uit, alleen maar FPs in GGs drukt, wat al gauw weken kost om een level te verhogen. Je dochter heeft dat punt nog niet bereikt waarschijnlijk (of is er zich minder bewust van), maar toch.

Het 1e level van de prestaties is met opzet zo laag gekozen, het is zoals Sl8yer zegt, je haalt ze vanzelf. Dat betekent dat je ze vanzelf tegenkomt, en bewust wordt van het bestaan. Dat is een stap naar invoegen in je normale spel patroon. Het wordt een onderwerp waar je met mede-spelers (zoals moeders en vriendinnen) over praat. Spel-technisch gaat het nergens over, voor foe-marketing is het wel een achievement!
 
Bovenaan