Aanvallen / onderhandelen ge en kaart gelijk

DeletedUser9020

Guest
Als je op de Ge wilt aanvallen moet je op de linker knop drukken en als je op de kaart wilt aanvallen doen moet je op de rechter knop drukken. En Met onderhandelen is het precies andersom. Het is me al een paar keer voorgekomen dat ik op de kaart op de linker knop druk terwijl ik wil aanvallen maar dan dus handel en mijn grondstoffen verspil. De knoppen zijn op deze manier erg onduidelijk en er is ook geen waarschuwing of bevestiging om te checken of je wel echt wilt handelen.
 

DeletedUser

Guest
Een waarschuwing of bevestiging zou wel erg spel vertragend werken en is dus wat mij betreft geen verbetering. Verder was dit mij nog nooit opgevallen. Ik heb het nagekeken en je hebt gelijk, maar hoeveel spelers zouden deze fout nu ook maken? Het zijn spelonderdelen die geen enkele haast vereisen, dus wie gaat daar dan nog als een blinde doorheen zitten klikken.

Ik snap je idee, vind het niet slecht, maar wel overbodig.
 

DeletedUser9020

Guest
Mijn idee is ook meer om de knoppen om te draaien en als dat niet haalbaar is om dan de bevestiging te doen. Maar meest ideale zou zijn om op de kaart de knoppen net zo te doen als op de GE.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap dat je die knoppen om wil draaien. Ik snap alleen niet dat je die fout maakt. Het is niet iets dat je zo veel, zo vaak en zo snel doet dat je niet de tijd hebt om te lezen wat er op die knoppen staat. Als jij er niet over begonnen was had ik nooit geweten dat het zo was en dat zegt wel iets. Ik denk dat je iets aan wil passen waarvan niemand het besef heet dat het "een probleem" is. Als er een poll komt zal ik voor stemmen, maar dat is meer omdat het voor mij geen enkel verschil maakt. Omgekeerd zal het mij ook niet opvallen.
 
Bovenaan