Aantal vragen over arktische toekomst (grondstoffen, goederen)

dhaes

Lid
Elke keer als ik naar een nieuwe tijdperk ga, maak ik een kleine inventaris van wat nodig is om verder te kunnen in de tijdperk.

Het blijkt dat de nieuwe geboden grondstoffen in Arktisch me namelijk verwarren. Zo had ik het idee dat je uiteindelijk 4 producties zou moeten kunnen voeren. Klopt het dat je deze 4 niet tegelijk kunt laten lopen?
(als in, je basisgrondstoffen uit progressief krijg je niet)

Daarnaast vroeg ik mij af of de goederen uit morgen bruikbaar blijven wanneer je de arktische haven vrij speelt? Het lijkt nu alsof je het nergens meer voor nodig gaat hebben behalve voor GE.

Iemand die mij hierbij kan helpen?
 

Mr.Quib

Actief lid
Elke keer als ik naar een nieuwe tijdperk ga, maak ik een kleine inventaris van wat nodig is om verder te kunnen in de tijdperk.

Het blijkt dat de nieuwe geboden grondstoffen in Arktisch me namelijk verwarren. Zo had ik het idee dat je uiteindelijk 4 producties zou moeten kunnen voeren. Klopt het dat je deze 4 niet tegelijk kunt laten lopen?
(als in, je basisgrondstoffen uit progressief krijg je niet)

Daarnaast vroeg ik mij af of de goederen uit morgen bruikbaar blijven wanneer je de arktische haven vrij speelt? Het lijkt nu alsof je het nergens meer voor nodig gaat hebben behalve voor GE.

Iemand die mij hierbij kan helpen?
De basisgrondstoffen moet je voor een deel nog vrijspelen in Arctisch, daarna kun je idd 4 goederen met bonus produceren.

Wat bedoel je met bruikbaar? Je hebt ze niet nodig voor de techtree, maar kunt ze gebruiken voor GvG etc.
 

DeletedUser7153

Guest
arctisch goedjes kan je niet gebruiken voor GvG daar hebben we meds voor je kan ze alleen gebruiken voor promethium (dus bootje laten varen kosten arctische goedjes) GE en je tech
 
Bovenaan