Aanpassing geschiedenis

nietje52

Actief lid
Ik zou graag mijn eigen (motivatie/opknap) acties terug kunnen vinden in de geschiedenis.
Ook zou ik graag zien dat plunderen uit de filter "sociale interacties" verdwijnt.
Dit laatste ga ik niet verder omschrijven, is in mijn ogen gewoon fout en erg irritant als je via het stadhuis motiveert.

Uitgebreide beschrijving van het idee: Een nieuwe filter: "zelf" met in ieder geval motivatie/opknappen bij anderen maar wat mij betreft ook handel/taveerne bezoek/gevechtsgebeurtenissen.

Motivatie voor het idee: Ik zou graag zien wanneer ik voor het laatst gemotiveerd heb zodat ik vanaf dat punt weer verder kan gaan de volgende keer dat ik die wereld bezoek.

Nadelen van het idee: Meer pagina's in de geschiedenis. Neemt ook meer geheugen in beslag misschien. Daar heb ik niet zoveel verstand van.

Wellicht een luxeprobleem dit hoor.
 

Felair

Actief lid
Zeker een luxeprobleem. Geen idee waarom je dat zou willen bijhouden, meten hoe actief/niet actief je er zelf mee bent? Zie het nut er niet zo van in.

En je 2e punt, wat is nou socialer dan iemand helpen oogsten als de persoon het zelf vergeet? ;)
 

nietje52

Actief lid
Ok maar dan in ieder geval geen knopje met "bezoeken" erachter.
Ik heb niks tegen plunderen hoor, doe het zelf ook.
 
Bovenaan