Aanmelden via facebook

King Eddard

Nieuw lid
Twee vragen eigenlijk.
Ik speel nu al gast maar wil dit veranderen in aanmelden via facebook. Kan dit en hoe doe ik dit? Als ik mij afmeld dan geeft het spel aan dat ik mij kan aanmelden via fb maar dat ik dan wel alles kwijt ben. Ik kan mij ook weer aanmelden als gast en via instellingen mij laten aanmelden via fb, tenminste dat zegt het spel. Echter zie ik nergens een knopje om mij te laten aanmelden via fb.
Zijn er voordelen als je je aanmeld via fb?
Ik hoor het graag. Alvast bedankt.
 

DeletedUser10486

Guest
Er zijn geen voordelen aan het aanmelden via facebook, dat is gewoon een onnodige tussenstap.
Het enige nadeel aan aanmelden via e-mail is dat ze je mailbox volspammen met forumberichten (als je hier aan de discussies deelneemt)
 

DeletedUser10486

Guest
OK, ik heb gevonden hoe ik het moet afzetten. Niet dat het zo belangrijk is, want voor een spel gebruik ik niet mijn goede mailadres.
 

DeletedUser

Guest
Er zijn geen voordelen aan het aanmelden via facebook, dat is gewoon een onnodige tussenstap.

Er zijn trouwens wel voordelen aan het aanmelden via FB maar voor mij te veel nadelen zoals het beschermen van zoiets onbenulligd als mijn identiteit: ik haat FB.
Maar soms heeft FoE wedstrijdjes waarbij je bijvoorbeeld kans maakt op veel appeltjes en die lopen via FB.
 

DeletedUser10486

Guest
Ook als je buiten Facebook om speelt kan je meedoen aan die wedstrijdjes als je een Facebook account hebt.
 

DeletedUser

Guest
Het blijft FB hoe je je er dan ook mee inlaat en FB is eigenaar van die identiteiten en ze mogen er werkelijk alles mee doen en ons gedrag volgen tot aan welk merk ondermode we graag dragen en slaan ons daar dan vervolgens mee om de oren.
Dus je hele hebben en houden op straat gooien bij FB loont: daar krijgen we misschien wel heel veel appeltjes voor :confused:

Maar goed ik wordt echt te oud *zucht*

History has taught us nothing..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

FantasyFan

Actief lid
(voor de zekerheid, het volgende is even mijn persoonlijke mening als speler) Ik speel momenteel een spelletje dat je op windows 10 alleen op kan slaan via facebook om het ook op een ander apparaat te kunnen spelen. Dat gaat dus echt niet gebeuren, ik weiger pertinent aan facebook mee te doen. Dus pc kapot is dag voortgang. En dan willen ze steeds dat je geld investeert, dat gaat dan sowieso never nooit niet gebeuren natuurlijk zolang ik mijn voortgang niet permanent kan bewaren... Ik vind het gewoonweg belachelijk dat je third party software nodig hebt om je spelletje te kunnen bewaren. Slaat echt nergens op. Leuk voor mensen die toch graag facebook gebruiken, maar het moet niet de enige optie zijn, ik hou er niet van om in feite verplicht te worden iets te gebruiken dat ik absoluut niet wil gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het echt een beetje eng worden met FB.
Oké ik neem lichtelijk maniacale voorzorgsmaatregelen om niet te traceren te zijn dus ik ben weinig maatgevend denk ik.
Het feit dat een bedrijf in dit geval FB zich zo diep invreet in ons persoonlijk leven vind ik buitengewoon zorgwekkend.
Het is laagdrempelig mensen vinden het vaak leuk en zien er het kwaad niet van in of ze vinden het zo leuk dat ze dit niet meer willen zien.

Zelfs mijn moeder die toch op de barricades stond in protest tegen de invoering van de postcodes, dat alles met traceerbaarheid en het gevaar daarvan te maken had, is zich nu kritiekloos aan het "vermaken" op FB samen met al haar andere opstandige BH-loze sixties vriendjes en vertelt dan vol trots hoeveel "likes" ze vandaag weer gekregen heeft :rolleyes:
Ik kan gewoon echt niet begrijpen dat een bedrijf dat echt handel drijft in wat wij doen, waar, wanneer, hoe en hoe vaak en ook nog eens geheel eigen wetten en regels maakt en daardoor vreselijk gevaarlijk is hiermee wegkomt.

Ze lijken boven de eigenlijke wet te staan en vreten zich in ons persoonlijke leefsfeer.
Ze paaien ons inderdaad met, op het oog, onschuldige en gratis spelletjes.
Als het ze al niet eens meer direct om ons geld te doen is dan moeten we volgens mij echt gaan oppassen.
Sommige mensen weten het te bestaan om te zeggen dat ze toch niets te verbergen hebben.

Het "waar is het feestje - sweet sixteen fiasco" was nog lief te noemen vergeleken met de potentiele implicaties die dit heeft.
Het arme schaap had "gewoon" iets per ongeluk op "public" geplaatst: nou foei hoor!
Het is eigenlijk zo vreselijk belachelijk dat ik eerlijk gezegd nog gelachen heb ook vanwege de absurde uitwerking die zoiets onschuldigs kan hebben.
Oké mijn gevoel voor humor kan wat vreemd zijn dat geef ik toe :oops:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan