Bevestigd [36950] Icoontjes werken niet voor haven

DeletedUser

Guest
Niet het icoon dat je productie klasar is en je die met diamanten op kan halen en niet het halve maan slaap icoon dat je de productie weer aan moet zetten.
 

Mr.Quib

Actief lid
Bij mij werkt het icoontje van productie klaar en halve maan wel. Die van dia's heb ik niet op gelet...
 

Mr.Quib

Actief lid
Ze werken op de haven zelf, maar niet aan de zijkanten van je scherm.
Ah, was me niet duidelijk dat je die bedoelde ;) Zal er morgen nog eens naar kijken.


Edit: hierbij bevestigd, de icoontjes doen het idd niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Waarom dan pas? Op de beta was dit al vanaf het begin bekend. Ruim voordat het hier kwam.
 

ThaMartin

Actief lid
Omdat het blijkbaar niet is gelukt om het nog in 1.83 te krijgen, die inmiddels al op Live draait. Het kan misschien al wel bekend zijn, maar er moet ook tijd worden gemaakt om het op te lossen en het kan zijn dat er belangrijkere bugs waren die hier voorrang op hebben gekregen voor sprint 1.83 .
 

ThaMartin

Actief lid
Vreemd, hij zou moeten zijn verholpen. Kun je hier in dat geval alsjeblieft recente screenshots plaatsen van de bug, zodat we die aan de melding kunnen toevoegen en hem kunnen heropenen?
 

DeletedUser

Guest
Ja, maar moet je even wachten tot mijn haven weer zo ver is.
 

DeletedUser

Guest
Hier


v8b9fk5azjsfs.png



xxsrrpy2jjtjq.png
 
Kan het zijn dat het ook niet de bedoeling is dat dat maantje werkt? Tegen de tijd dat je genoeg prometheum hebt voor je tech, is het feitelijk ook niet nodig je bootje er weer op uit te sturen en dan is het vrij irritant als er voortdurend een maantje in je menu staat.
 

Mr.Quib

Actief lid
Kan het zijn dat het ook niet de bedoeling is dat dat maantje werkt? Tegen de tijd dat je genoeg prometheum hebt voor je tech, is het feitelijk ook niet nodig je bootje er weer op uit te sturen en dan is het vrij irritant als er voortdurend een maantje in je menu staat.
Vraag me ook af of dit aangepast moet worden, ik zit er niet op te wachten om constant dat maantje in beeld te hebben.
 

ThaMartin

Actief lid
Het maantje zou wel moeten werken. Ik zou overigens aanraden je schip sowieso constant bezig te houden hoor, ook om vast een promethium-buffertje op te bouwen voor de toekomstige releases want die gaan ook niet lang meer op zich laten wachten :)
 

Mr.Quib

Actief lid
Het maantje zou wel moeten werken. Ik zou overigens aanraden je schip sowieso constant bezig te houden hoor, ook om vast een promethium-buffertje op te bouwen voor de toekomstige releases want die gaan ook niet lang meer op zich laten wachten :)
En de goederen die ik daarvoor nodig heb krijg ik van jou? :D
 

ThaMartin

Actief lid
Klopt, de planning is inderdaad niet gehaald en op dit moment is er nog geen concrete nieuwe spelversie bekend waarin we verwachten dit opgelost te hebben.
 

Mr.Quib

Actief lid
Ik pleit er nog een keer voor om het zo te laten als het is. Na deze week heb ik een voorraad van 1000 promethium, dat schip gaat voorlopig nergens heen en ik heb geen behoefte aan dat maantje permanent in beeld. Voor de Schattenzoektocht is toen ook een aanpassing gemaakt, misschien dat hier iets vergelijkbaars kan komen, bv. dat het maantje na 24 uur verdwijnt ofzo.

Kan me wel iets voorstellen bij een icoontje dat aangeeeft dat je schip is aangekomen.
 
Bovenaan