Bevestigd [36915] Innen HoF onmogelijk

Sinds 2 dagen heb ik op A de volgende foutmelding, wanneer ik mijn HoF wil innen:
"Innen onmogelijk. Je kunt niets uit dit gebouw verzamelen zo lang de dagelijkse berekening loopt. De dagelijkse berekening duur normaal minder dan 30 seconden. Probeer het nog eens."
screenshot: https://www.dropbox.com/s/ib9iz6rv547dpdw/160412-a-foe-bug.png?dl=0

Dit gebeurt om iets voor 0.00 uur. Dit kan dus niet met de dagelijkse berekening te maken hebben.
Daarbij staat er 'probeer het nog eens' maar dit is nutteloos. Een refresh lost het probleem echter wel op.
 

DeletedUser9703

Guest
Heb hetzelfde probleem ook al gehad. Is weer een extra herstart moment in het spel.
 
En opnieuw zelfde euvel op D mbt. innen HoF.
Staat nu al een paar dagen op 'in onderzoek'.

Is er meer info gewenst van kant gebruiker, of wat is de voortgang nu exact?
 

DeletedUser7483

Guest
Ik heb sinds de laatste update hetzelfde probleem. Het komt op alle tijdstippen voor (ochtend, middag, avond, nacht) Bij innen HoF of proberen te plaatsen van verdedigingslegers komt de pop-up dat de dagelijkse berekening loopt. Als je op de GvG kaart bent kan je ook niets anders doen dan de pagina verversen want niets reageert meer. Erg irritant.
 

ThaMartin

Actief lid
Dank jullie wel, we hebben dit doorgemeld. Zouden jullie wanneer je deze fout krijgt, hier de spelwereld en datum/tijdstip willen neerzetten zodat onze ontwikkelaars goed terug kunnen zoeken (zoals @Mayra Ward in haar eerste posts heeft gedaan)? Alvast bedankt voor jullie hulp!
 
Actie: Innen HoF (onmogelijk)
Spelwereld: Dinegu
Datum: 22-04-2016
Tijdstip: 9.39

Spelwereld: Arvahall
Datum: 22-04-2016
Tijdstip: 9.45

Typisch genoeg heb ik op C ook een HoF en heb ik dit euvel op C nog niet ervaren ....
 

DeletedUser9703

Guest
Dit gebeurt trouwens niet alleen bij innen van een HoF. Als je een sector wilt bekijken kan de melding ook opkomen. Enige remedie is uiteraard weer een refresh.
 

ThaMartin

Actief lid
Dit probleem zou inmiddels moeten zijn verholpen. Mocht het zich nog voordoen, laat het dan alsjeblieft weten :)
 
Probleem is nooit gestopt. Nog steeds af en toe aanwezig op A & D, op B heb ik geen HoF en op C heeft het probleem zich nog nooit voorgedaan.
 

ThaMartin

Actief lid
Oké en was dat enkel bij HOFs innen of ook nog steeds bij GVG sectors?

Als ik de melding wil heropenen, zal ik concrete nieuwe voorbeelden moeten aandragen. Voor de mensen die dit nog steeds ervaren: Zouden jullie hier (net als hierboven) willen posten:

Spelwereld:
Datum:
Tijdstip:

Zodat onze ontwikkelaars de logs kunnen uitpluizen om te zien waar het mis gaat? Alvast bedankt :)
 

mcsp

Actief lid
Actie: Innen HoF (innen onmogelijk)
Spelwereld: Cirgard
Datum: 27/28-07-2016
Tijdstip: 23.59 - 00.02

Mijn buikgevoel zegt me dat het probleem zich (toch bij mij) voordoet wanneer de sessie opgestart is vóór de herberekening, en niet herstart werd vooraleer de HoF's te innen...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser9703

Guest
Actie: Innen HoF (innen onmogelijk)
Spelwereld: Brisgard
Datum: 28-07-2016
Tijdstip: 21:27 uur

HoF innen was niet mogelijk. Vervolgens naar GvG kaart gegaan en kon daar ook geen sector bekijken. Kreeg ook foutmelding dat de dagelijkse berekening nog liep. Dus blijkbaar zelfde bug die op 2 manieren naar voren komt.
 
Actie: Innen Hof (onmogelijk)
Spelwereld: Cirgard
Datum: 01-08-2016
Tijdstip: 23:47

c0eji5

link screenshot: http://prnt.sc/c0eji5

Edit: dus ook bugs op het forum ontdekt ..
- uploaden bestand lukt niet (betreft een .png vanuit paint)
- toevoegen afbeelding vanaf link is ook geen succes .. :p
 

mcsp

Actief lid
Actie: Innen Bazaar 1u (innen onmogelijk)
Spelwereld: Cirgard
Datum: 04-08-2016
Tijdstip: +/- 23.45

Productie opgestart omstreeks 22.45 - lang na de herberekening ... sessie wel open van voor de herberekening (denk ik toch) ...
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan