Bevestigd [30886] Er wordt niet opgeknapt terwijl dit wel kan

DeletedUser6695

Guest
Gebruikersnaam: me-agnes
Wereld: Brisgard

Gisteren om 17:56 en 17:52 zijn mijn rondreizend circus en mijn stadspark opgeknapt. Deze zouden dus vanmorgen vroeg weer op te knappen moeten zijn. Toen ik vanmorgen om 10:30 inlogde waren deze niet opgeknapt en toch staat er in mijn geschiedenis dat er vanaf 09:29 niks meer op te knappen of te motiveren was.
Zo ook met mijn electriciteits centrales..die waren al veel eerder weer opknapbaar..
Het was me al eerder opgevallen dat ik sowieso op B een tevredenheidsprobleem had ineens..maar ik snap dus nu waarom :p

Edit: even nagekeken op C..mijn hologram arena's waren gisteren om 15:17 en 15:30 opgeknapt en toch heb ik in mijn geschiedenis staan dat er vanmorgen vlak voor 8 uur niks op te knappen of te motiveren was terwijl deze dus wel op te knappen waren..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ThaMartin

Actief lid
Dank je wel voor je melding Agnes, dat is inderdaad vreemd!

Zijn er meer spelers die hier last van hebben?
 

ThaMartin

Actief lid
Bij gebrek aan andere meldingen en het niet zelf kunnen reproduceren hiervan, zal ik dit topic nu als dusdanig archiveren. :)
 

DeletedUser4527

Guest
das vreemd, ik had hierover een support ticket gemaakt en dit antwoord gekregen :
We zijn reeds op de hoogte van deze fout. De ontwikkelaars zijn dit aan het onderzoeken en komen hopelijk spoedig met een oplossing.
 

ThaMartin

Actief lid
das vreemd, ik had hierover een support ticket gemaakt en dit antwoord gekregen :

Ah, correct... Blijkbaar is er op een andere markt een soortgelijke melding geweest die duidelijk/reproduceerbaar genoeg was en is doorgemeld. Ik heb het topic gewijzigd, dank je wel voor je oplettendheid!
 

DeletedUser7230

Guest
Zelfde probleem hier. Oud Kerkhof gisteren om 14u14 laatste keer opgeknapt, 4 kerken tussen 12u12 en 12u58.
Tussen 1u20 's nachts en 10u13 's ochtends 22 mensen over de vloer gehad die "niets konden opknappen of motiveren".

Ik lees wel op het Engelse forum dat dit enkel gebeurt als je niet online bent. Maar dat is niet echt een oplossing voor de bug natuurlijk... :)
 

DeletedUser6695

Guest
Is er al iets bekend hierover?
Het is vrij hopeloos als je inlogt, er 2 pagina's "maar er was niks op te knappen of te motiveren" te zien is. Je vervolgens op 100% moet gaan innen..terwijl er 3 drive ins op te knappen waren..
 

ThaMartin

Actief lid
Ik heb het even voor je nagekeken maar er is verder nog geen nadere datum/spelversie bekend waarin men verwacht het opgelost te hebben. Onze ontwikkelaars hebben rond de feestdagen overigens vakantie dus op korte termijn zal er nog niet veel meer bekend worden. Als we meer weten, houden we jullie op de hoogte!
 

DeletedUser2105

Guest
Wereld: Cirgard

Ook ik heb hetzelfde probleem: vele meldingen na elkaar dat er niets viel op te knappen/motiveren terwijl er diverse onopgeknapte gebouwen staan.
 

DeletedUser3839

Guest
op dit moment speelt dit probleem weer, op wereld A, B en C.
Meldingen van niets te motiveren of op te knappen terwijl er veel tevredenheidsgebouwen op te knappen zijn
 
Bovenaan