Opgelost [30509] Rail gun negeert ''reactief pantser'' niet

DeletedUser4100

Guest
Gebruikersnaam: Drakenridder
Wereld: A

De railguns moeten met ''krachtstoten'' defensieve vaardigheden
negeren. Reactief pantser is een defensieve (verdedigende) vaardigheid.
Echter negeren Rail guns dit niet.

Reproductie stappen:

1.) Neem het met railguns op tegen aanvalstanks (of eenheden met reactief pantser).
2.) Kijk hoeveel schade de railgun zoude moeten aanrichten.
Een screenshot:
railgunstap1.png

3.) Val de eenheid met reactief pantser aan.
4.) Kijk hoeveel schade de railgun heeft aangericht.
Een screenshot:
railgunstap2.png
 

DeletedUser5789

Guest
Het viel mij ook op dat railgun (artillerie eenheid) toch de drones aan kan vallen terwijl drones niet door artillerie aangevallen kunnen worden
 

DeletedUser

Guest
Het viel mij ook op dat railgun (artillerie eenheid) toch de drones aan kan vallen terwijl drones niet door artillerie aangevallen kunnen worden

De railgun negeert die defensieve vaardigheid.
 

DeletedUser4100

Guest
Het viel mij ook op dat railgun (artillerie eenheid) toch de drones aan kan vallen terwijl drones niet door artillerie aangevallen kunnen worden
Zoals Sl8yer al zei. Ze negeren defensieve vaardigheden. Daardoor negeren ze ook vliegen en kunnen ze als
enige artil. eenheid vliegende eenheden op de korrel nemen. Ze zouden ook reactiefpantser moeten negeren,
maar dit doen ze niet. Zoude een bug moeten zijn.
 

DeletedUser4100

Guest
Ik ben blij om te zien dat deze bugg wordt onderzocht.:) Hopelijk wordt het
snel opgelost. Zodat anderen (ook op andere liveservers) geen last (meer)
van deze bugg hebben/krijgen.
 

DeletedUser4100

Guest
Railgun negeert nu nog minder. Ze negeren nu ook niet meer:
- vliegen
- verbergen
- reactiefpantser (eerder ook al niet)
 
Ik heb het even getest. Op dit moment is de railgun idd volstrekt waardeloos. Zolang die reactieve bepansering en andere defence bonussen niet negeert, is het volstrekt zonde om die dingen te bouwen terwijl het eigenlijk 1 van de sterkste eenheden zou moeten zijn. En wat het dus vooral zo treurig maakt, deze bug was dus allang bekend maar is gewoon in de productieversies geimplementeerd. Het blijft me verbazen hoe weinig innogames erom lijkt te geven dat ze zulke blunders begaan.
 

DeletedUser1072

Guest
Railgun negeert nu nog minder. Ze negeren nu ook niet meer:
- vliegen

Ik heb op de continent kaart wat gevochten met gevechtsdrones, en die werden wel gewoon genadeloos afgeslacht door de weinige railguns die ik tegen kwam. iets van 3x gedaan. Dus vliegen negeren ze wel
 

DeletedUser4100

Guest
Dan hebben ze de bugg met vliegen er weer snel uit hebben gehaald.:)

Inderdaad, Miepie in Wonderland, het is ook heel moeilijk om een bekende
bugg te onderzoeken. Eer je hem kan bevestigen. Het is erg jammer dat
zo'n krachtige eenheid door een bug bagger wordt en dit al lang bekend
is. Terwijl het zelfs nog erger wordt nu ze helemaal niks meer negeren.:(
 

DeletedUser5889

Guest
Zou me niet verbazen als ze het nooit gaan oplossen. Als ze dat namelijk wel doen, dan kan de hovertank meteen de prullenbak in. Die heeft zo weinig aanvalskracht, dat ie zonder de reactieve bepantsering compleet waardeloos is.

Sterker nog, waarom zou je moeite besteden aan het oplossen van een bug? Dat we met z'n allen dagelijks een keer of 50 eruit klappen (voor degenen die veel vechten op GvG dan), dat was al niet eens de moeite om op te lossen. Dus waarom dan wel zo'n minibugje bij een nieuwe eenheid?
 

DeletedUser4100

Guest
Zou me niet verbazen als ze het nooit gaan oplossen. Als ze dat namelijk wel doen, dan kan de hovertank meteen de prullenbak in. Die heeft zo weinig aanvalskracht, dat ie zonder de reactieve bepantsering compleet waardeloos is.
Fout! De hovertank verliest geen reactief pantser. De railgun is de enige eenheid die het (zoude moeten) negeren. Dit
betekent dat de hovertank als nog een zeer krachtige eenheid is tegen andere eenheden. Sowieso is het dom om een
railgun te bestrijden met hovertanks. Omdat dronezwermen veel effectiever railguns bestrijden. Andere eenheden richten
nauwelijks wat uit tegen railguns. Dus kan die hovertank als nog prima z'n werk doen en hoeft ie echt niet de prulle
bak in omdat toevallig één eenheid die slechts om de 2x kan schieten het reactief pantser negeert en waar tegen je
sowieso nauwelijks wat tegen kan aanrichten met hovertanks. Die dingen zijn helemaal niet geschikt tegen railguns,
probeer eens dronezwermen tegen die railguns ipv. de hovertanks. Hun vuurkracht is prima en er is niks mis mee.
Ze knallen makkelijk andere troepen neer, alleen de railgun zijn taaie rakkers.
Het is trouwens geen 'kleine' bugg. Het zorgt ervoor dat de enige eenheid die reactieve bepantserde eenheden
effectief kunnen bestrijden. Bovendien wordt de railgun niet onoverwinnelijk als de bugg wordt opgelost, immers
de eenheid moet herladen. Waardoor deze krachtige eenheid een heel stuk slechter uitvalt. Als ie reactief pantser
negeert zijn ze als nog goed te bestrijden met drones(zwermen).
Dat eruit klappen hoeft niet perse aan Inno te liggen. Het kan ook komen door een minder krachtige pc, rauter,
besturingssysteem of omdat je veel tabblats tegelijk open hebt. Bovendien is dit zwaar offtopic.
 

DeletedUser4527

Guest
Dat eruit klappen hoeft niet perse aan Inno te liggen. Het kan ook komen door een minder krachtige pc, rauter,
besturingssysteem of omdat je veel tabblats tegelijk open hebt. Bovendien is dit zwaar offtopic.



dat is kul natuurlijk, heel foe heeft er last van, na 18 gevechten gvg lig je eruit, je router zal sowieso niks ermee te maken hebben...
 

DeletedUser4100

Guest
Bedankt voor het bevestigen en mededelen dat de bugg binnenkort wordt opgelost.
Versie 1.64 is er volgens mij al.:p Bedoel je misschien versie 1.65?
 

DeletedUser275

Guest
Versie 1.64 is er nog niet. Die zou vandaag komen, maar is uitgesteld.
 

DeletedUser4100

Guest
Oeps, sorry dacht dat we al versie 1.64 hadden, door de discussie
topic en aankondiging. Had niet op de data gekeken.:p Bedankt voor
het verbeteren van van mijn vorige reactie, Maarten.:)
 

ThaMartin

Actief lid
Dank jongens! Navraag gedaan en de fix komt naar live met 1.65 , het is niet gelukt hem nog in 1.64 te krijgen.
 
Bovenaan