2e boot in de arctische haven

DeletedUser8913

Guest
Geen idee of dit al een uitbreiding in aankomst is, maar ik kon het in de voorstellen niet vinden.

Mijn voorstel is om een 2e boot beschikbaar te maken in de arctische haven.

Waarom? Er zijn inmiddels zo veel bemanningsleden dat je vrijwel nooit de goede bij elkaar kunt krijgen. Vooral als je bemanning hebt die elkaar boosten, zou je die het liefst op 1 boot willen hebben. Als je echter de 3 leden van 66% op 1 boot wilt krijgen is dit een vrijwel onmogelijk opgave. Of je moet heel veel mazzel hebben of een flinke bak diamanten uitgeven. Als er al 4 bemanningsleden op boot 1 zitten, is de kans groter dat je de juiste manschappen op boot 2 weet te krijgen.

Een ander voordeel is dat je zo ook de manschappen sneller kan levelen, want nu duurt het wel erg lang en worden eigenlijk alleen de leden geleveld die prometium geven.
 

DeletedUser

Guest
Geen idee of dit al een uitbreiding in aankomst is, maar ik kon het in de voorstellen niet vinden.

Mijn voorstel is om een 2e boot beschikbaar te maken in de arctische haven.

Waarom? Er zijn inmiddels zo veel bemanningsleden dat je vrijwel nooit de goede bij elkaar kunt krijgen. Vooral als je bemanning hebt die elkaar boosten, zou je die het liefst op 1 boot willen hebben. Als je echter de 3 leden van 66% op 1 boot wilt krijgen is dit een vrijwel onmogelijk opgave. Of je moet heel veel mazzel hebben of een flinke bak diamanten uitgeven. Als er al 4 bemanningsleden op boot 1 zitten, is de kans groter dat je de juiste manschappen op boot 2 weet te krijgen.

Een ander voordeel is dat je zo ook de manschappen sneller kan levelen, want nu duurt het wel erg lang en worden eigenlijk alleen de leden geleveld die prometium geven.


Volgens mij snap jij de bedoeling van die boot niet helemaal. Het gaat er juist om dat jij de KEUZE maakt welke bemanningsleden je wil gebruiken. Niet dat jij iedereen maar weg kan sturen. Dat geldt ook voor het levellen van je bemanning.
 

DeletedUser8913

Guest
Volgens mij moet jij beter lezen voor je iemand aanvalt, want zoals ik duidelijk schrijf zeg ik dat je niet altijd die KEUZE hebt. Het punt is om eindelijk bv die drieling eens samen op pad te kunnen sturen ipv dat je er maar 1 of 2 tegelijk kan sturen.

Daarbij heb je de KEUZE om bv je IT of cape of welke GG dan ook te gaan levelen. Die keuze wordt door de enorme groep bemanningsleden enorm beperkt. Degene die je wilt levelen staat er wellicht helemaal niet tussen.

Gewoon een vrije selectie van alle bemanningsleden is natuurlijk een andere optie ipv maar 5.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij moet jij beter lezen voor je iemand aanvalt, want zoals ik duidelijk schrijf zeg ik dat je niet altijd die KEUZE hebt. Het punt is om eindelijk bv die drieling eens samen op pad te kunnen sturen ipv dat je er maar 1 of 2 tegelijk kan sturen.

Die keuze heb je wel. Je kan die bemanning omwisselen totdat je ze alledrie hebt.

Daarbij heb je de KEUZE om bv je IT of cape of welke GG dan ook te gaan levelen. Die keuze wordt door de enorme groep bemanningsleden enorm beperkt. Degene die je wilt levelen staat er wellicht helemaal niet tussen.]

Hoe weet je dan dat je hem kan levellen? :rolleyes:

Gewoon een vrije selectie van alle bemanningsleden is natuurlijk een andere optie ipv maar 5.

Waarom dan niet alleen de sterkste bemanningsleden houden en de rest wegdoen, zodat je nooit meer hoeft te selecteren? :rolleyes:
 

DeletedUser8913

Guest
Die keuze heb je wel. Je kan die bemanning omwisselen totdat je ze alledrie hebt.
Dit kan maar 1 keer en dan moet je dia's gaan gebruiken. Dit zou dan wel 1 van de minst nuttige opties zijn om je dia's in te zetten.


Hoe weet je dan dat je hem kan levellen? :rolleyes:
Reizen=ervaring opdoen?
Een GG levelt ook niet na 1FP. Probeer het maar eens.


Waarom dan niet alleen de sterkste bemanningsleden houden en de rest wegdoen, zodat je nooit meer hoeft te selecteren? :rolleyes:

Iedereen heeft zijn eigen speelstijl. Natuurlijk zal vrijwel iedereen voor de prometium en diamanten gaan, maar er zijn altijd uitzonderingen. Ik zou die 3-ling dus best een keer op pad willen sturen samen. 1 boot voor de must, 1 voor de leuk. Niet omdat het moet, maar omdat het kan!
 

DeletedUser

Guest
Dit kan maar 1 keer en dan moet je dia's gaan gebruiken. Dit zou dan wel 1 van de minst nuttige opties zijn om je dia's in te zetten.

Dat is jouw mening. De optie is er dus in ieder geval.


Reizen=ervaring opdoen?
Een GG levelt ook niet na 1FP. Probeer het maar eens.

Een GG dat op 59/60 staat levelt na 1 fp.

Als dat bemanningslid er niet tussen staat kan je ook niet zien dat hij een niveau omhoog kan. Hoe weet je dan dat je hem wilt levellen?

Iedereen heeft zijn eigen speelstijl. Natuurlijk zal vrijwel iedereen voor de prometium en diamanten gaan, maar er zijn altijd uitzonderingen. Ik zou die 3-ling dus best een keer op pad willen sturen samen.

Blijven proberen dus en desnoods dan toch maatr diamanten gebruiken.

1 boot voor de must, 1 voor de leuk. Niet omdat het moet, maar omdat het kan!

Dat is uitgeroepen tot de meest irritante reclame dit jaar. Prima reden om het hele idee dus in de prullenbak te gooien.

Niet alles in dit spel moet maar makkelijk worden voor de leuk.
 

DeletedUser8913

Guest
Jezus, wat een tegenstrijdig gelul allemaal!

Dat is jouw mening. De optie is er dus in ieder geval.
Dit is geen mening, maar een feit. Een activiteit die het minste resultaat geeft is per definitie waardeloos. Het enige wat nog nuttelozer zou zijn is om er fp mee te kopen of eenheden genezen! Eerst even kijken wat het verschil tussen een mening en een feit.
Jij bent een idioot, dat is een voorbeeld van een mening!



Een GG dat op 59/60 staat levelt na 1 fp.

Als dat bemanningslid er niet tussen staat kan je ook niet zien dat hij een niveau omhoog kan. Hoe weet je dan dat je hem wilt levellen?
Omdat IK geen volslagen idioot ben en weet elke bemanningsleden er zijn? En het feit dat ik hem niet kan zien het probleem is? *echo* *echo* *echo*


Blijven proberen dus en desnoods dan toch maatr diamanten gebruiken.
Verklaart zichzelf nogmaals.


Dat is uitgeroepen tot de meest irritante reclame dit jaar. Prima reden om het hele idee dus in de prullenbak te gooien.

Niet alles in dit spel moet maar makkelijk worden voor de leuk.

Dit is de definitie van een mening!
 

DeletedUser

Guest
Dit is geen mening, maar een feit. Een activiteit die het minste resultaat geeft is per definitie waardeloos. Het enige wat nog nuttelozer zou zijn is om er fp mee te kopen of eenheden genezen! Eerst even kijken wat het verschil tussen een mening en een feit.
Jij bent een idioot, dat is een voorbeeld van een mening!

Omdat jij iets vindt wordt het nog geen feit. Het blijft een mening. De optie bestaat. Jij vindt het te duur, maar er zullen spelers zijn die er anders over denken en van die optie gebruik maken. Dat is een feit.

Dit is de definitie van een mening!

Nee hoor, het is een feit.

http://www.ad.nl/show/tele2-krijgt-loden-leeuw-voor-meest-irritante-reclame~a2299116/

Hoe dacht jij overigens een 2e boot te bekostigen? Met diamanten? :rolleyes:
 

DeletedUser6877

Guest
Ik snap je punt, maar je hebt maar zoveel promethium nodig voor je techtree, waarom zou je meer willen verzamelen dan nodig?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2073

Guest
Ik raad sowieso iedereen aan zo lang mogelijk te wachten met het uitbreiden van de haven. Nu er meer bemanningsleden mee MOETEN kost het meer om ongeveer dezelfde hoeveelheid promethium mee terug te nemen. Ik zeg een verschrikkelijke uitbreiding en helaas kan je er niet omheen anders zit je vast in de techtree...Maar als je geen haast hebt zou ik eerst zoveel mogelijk promethium halen voordat ik de haven ging uitbreiden. Wat betreft de 2e boot... dan wordt het waarschijnlijk wel net iets te makkelijk om aan promethium te komen....Inno wil natuurlijk dat je de dia's gebruikt om te wisselen.....Als je dat niet wilt moet je het idee van de drieling op een boot gewoon laten varen..........figuurlijk dan, want letterlijk is niet te doen zonder diamanten.
 

Mr.Quib

Actief lid
Nu er meer bemanningsleden mee MOETEN kost het meer om ongeveer dezelfde hoeveelheid promethium mee terug te nemen
Dit klopt niet, met de uitbreidingen wordt ook de standaard hoeveelheid promethium die je mee kan nemen verhoogt. Het 4e bemanningslid zorgt voor een extra mogelijkheid om meer promethium mee te nemen of bv. lagere schade, waardoor je kosten juist omlaag gaan. Deze 4e kun je ook nog eens met medailles betalen, wat voor mij alleen maar een voordeel is.

Waar wachten wel goed voor is: meer tijd om die eerste bemanningsleden een paar niveau's te laten stijgen voordat je verder gaat.
 

DeletedUser

Guest
Waar wachten wel goed voor is: meer tijd om die eerste bemanningsleden een paar niveau's te laten stijgen voordat je verder gaat.

Ben ik niet helemaal met je eens. Er zijn een x aantal bemanningsleden die je niet wil gebruiken. Voor de uitbreiding was je af en toe gedwongen ze toch mee te sturen. Na de uitbreiding niet meer. Er zijn nu genoeg bemanningsleden die je wel mee wil sturen en de anderen kan je nu links laten liggen. Daardoor loopt het niveau van de leden die je wel wil sturen ook harder op.
 

Mr.Quib

Actief lid
Er zijn een x aantal bemanningsleden die je niet wil gebruiken. Voor de uitbreiding was je af en toe gedwongen ze toch mee te sturen. Na de uitbreiding niet meer.
Jawel hoor, ik krijg nog regelmatig bemanning waar ik niks mee wil en de bemanning die ik wel wil komt nu minder vaak langs.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb sinds de uitbreiding geen "slecht" bemanningslid meer mee hoeven sturen. 1x omwisselen is genoeg.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Een tweede boot zal er helaas niet komen, toch bedankt voor je voorstel.
 
Bovenaan