Geen Reproductie [29550] [Mobile] Bericht "0 diamanten gebruiken" bij goederen productie

Markus

Actief lid
Gebruikersnaam: Markus Stormrider
Locatie: Android app (alle werelden)

NB: dit treedt bij mij alleen op de mobiele (Android) versie op... Als ik een goederen productie start, en meteen daarop bij een ander goederen gebouw hetzelfde, krijg ik de vraag of ik "0 diamanten" wil investeren. Natuurlijk is dit raar (je hoort alleen zoiets te krijgen bij bijv. bouwen diamantgebouwen of evt. motiveren van EIGEN gebouwen). En als ik dit bericht bevestig krijg ik erna een foutmelding, bij annuleren krijg ik die niet.

NB: op de reguliere browser (flash) versie treedt dit probleem niet op.

Ik heb dit tijdens mijn vakantie (toen ik alleen via mobiel kon spelen) regelmatig meegemaakt en graag zie ik deze bug verdwijnen :)
 

DeletedUser

Guest
Nu ik het hier zie staan: ja ik ook. Ik gebruik de app heel weinig (meer als reminder voor productie en fp) dus weet niet precies met welke stappen het bij mij gebeurt.
 

ThaMartin

Actief lid
Oké, ik kan het zelf op dit moment niet reproduceren. Zouden jullie een screenshot kunnen plaatsen?
 

Markus

Actief lid
Ja ik probeerde het ook en toen lukte het opeens niet meer op mijn 4G verbinding. Echter, toen ik die crappy ziggo wifispots even aanzette toen lukte het wel. Blijkbaar lijkt dit vooral te gebeuren met een tragere verbinding, mogelijk op het moment waarbij je de 2e gebouw aanklikt terwijl de aanvraag in de 1e nog niet volledig verwerkt is.
 

ThaMartin

Actief lid
Onze ontwikkelaars krijgen het niet voor elkaar om dit te reproduceren. Ziet er iemand kans om een filmpje hiervan op te nemen?
 
Heb geen filmpje, maar kan het redelijk reproduceren.

Als je productie start, druk dan niet op de knop maar op het deel er boven (plaatje, tekst etc). In de web versie ben je namelijk gewent dat het hele veld met beschrijving een knop is. In de android versie lijkt dat alleen de knop te zijn en reageert de app foutief als je de rest aanklikt.
 

Joey-the-king

Actief lid
Android

Gebruikersnaam: Joey-the-king
Wereld: Android-app.

Hoihoi,

Als ik mijn goederen productie will aanzetten, krijg ik soms een diamanten melding van 'Bevestiging van diamanten'. Als je dan op OK klikt, krijg je een fout melding.
Maar, die melding hoor je sws niet te krijgen bij 't aanzetten van productie toch.. :)

212wwav.png

Groetjes,
Joey
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser9703

Guest
Ik krijg deze als ik vlakbij het deel klik waar de benodigde voorraad staat. Andere delen en de knop Produceren zelf leveren (bij mij) geen problemen.
 

DeletedUser9703

Guest
Krijg de 0 dias melding nog steeds.
Eigenlijk alleen als in de buurt van benodigde aantal voorraad druk.
 

ThaMartin

Actief lid
Onze ontwikkelaars kunnen dit in de huidige spelversie niet langer reproduceren. Zijn er nog spelers die hier last van hebben?
 
Bovenaan