Bevestigd [28890] Icoontje Dynamic Tower blijft staan

DeletedUser

Guest
Gebruikersnaam: Sl8yer
Wereld: Cirgard

Het icoontje van de Dynamic Tower laat zien hoe vaak je nog kan innen. Het telt terug, maar verdwijnt niet als het op 0 uitkomt. Pas als je opnieuw inlogt ben je hem kwijt.
 

DeletedUser5435

Guest
Ik hoor van anderen dat het wel gewoon verdwijnt, heb jij dit probleem nog steeds?
 

DeletedUser

Guest
Ja. Het verdwijnt niet. Zoals ik al eerder meldde, het is pas weg als je opnieuw inlogt. Voor de meesten zal het niet eens opvallen omdat het icoontje onderaan staat en je met de pijltjes moet werken om het te zien.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het ook een aantal keren proberen te reproduceren maar het bonusicoontje verdwijnt bij mij steeds zodra de bonus is opgebruikt. Ook als ik ervoor zorg dat de bonus op de tweede "pagina" staat, dan verdwijnt deze correct. Is er iets 'speciaals' dat je doet voor je de bonus voor de laatste keer gebruikt?

Hebben andere spelers hier ook last van?
 
Bij mij blijft ie ook nog een tijdje op 0 staan. Op een gegeven moment verdwijnt ie wel maar wat daar de aanleiding van is weet ik niet. Kan nu eenmaal maar 1x per dag testen ;)
 

DeletedUser

Guest
Kijk maar

dynamic.jpg

Het blijft gewoon staan en is pas verdwenen na een refresh.
 

DeletedUser

Guest
Fijn. Ik zal dit een week laten staan, mocht er in die tijd niets meer gebeuren dan archiveer ik deze.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal van het weekend kijken of ik dit kan reproduceren, en dan terugkoppelen. Heb je het icoontje ook wel eens bij de eerste vier staan, met hetzelfde gevolg?
 

DeletedUser

Guest
Ik kan het helaas nog steeds niet reproduceren, ik zal dit blijven proberen tot na het weekend. Nog een aanvullende vraag: Heb je hier op meerdere computers last van, of maar op 1? Is het sowieso mogelijk voor je het een keer op een andere computer te proberen?
 

DeletedUser

Guest
Op 1. Is wel mogelijk om het op een andere computer te testen, maar Miepie heeft al aangegeven dat zij het ook heeft.
 

DeletedUser

Guest
Dat weet ik, maar er zijn ook een aantal mensen die zeggen dat ze er geen last van hebben. Ik heb met mijn eigen PC ook een klein probleempje wat ik op andere computers waar ik weleens speel niet heb. Vandaar mijn vraag.
 

ThaMartin

Actief lid
Oké, hoewel wij dit probleem zelf niet kunnen reproduceren, is je screenshot duidelijk Sl8yer en zoals je al aangeeft, heeft Miepie hier ook last van (en waarschijnlijk dus toch ook meer andere spelers die zich wellicht nog niet hebben gemeld). Nu begint voor ons dus de schone taak om uit te zoeken wat eventuele overeenkomstige factoren zijn tussen de spelers die deze problemen ervaren, zodat we het kunnen doorspelen naar de spelontwikkelaars. We willen de melding namelijk niet afserveren met "Niet Reproduceerbaar" dus zouden we jullie (en iedereen die ditzelfde probleem ervaart) mogen vragen om in dit topic een ingevuld Bug Report Sjabloon (zie stap 2 op deze link) achter te laten? Dat zou enorm kunnen helpen om de oorzaak te achterhalen. Alvast bedankt voor jullie hulp!
 

ThaMartin

Actief lid
Bij gebrek aan ingevulde sjablonen, zullen we dit topic helaas moeten archiveren als "niet reproduceerbaar". Mocht het probleem blijven aanhouden en meer mensen hebben hier last van, vul dan alsjeblieft allemaal even het sjabloon in, zodat er naar overeenkomende factoren kan worden gezocht.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is inmiddels gelukt dit te reproduceren en het is doorgegeven aan de ontwikkelaars. Bedankt voor het melden :)
 
Bovenaan