Opgelost [27159] Missies voltooien zelf bij innen

DeletedUser4527

Guest
Gebruikersnaam: XXshadow
Wereld: alle




als je tijdens het innen een missie behaald hebt , en dan doorgaat met innen , gebeurt het regelmatig dat die missie zichzelf afsluit en dan zie dus ineens tijdens het innen een -missie venster opkomen, welke prijs je gewonnen hebt kan je dan niet zien, (ben ook niet zeker dat je de beloning krijgt) al kreeg ik wel een bd laatst tijdens dat dit speelde, ga er dus van uit dat je wel beloont wordt. dit is zeer vervelend , ik wil zelf kunnen bepalen wanneer ik en missie afsluit (zeker niet tijdens innen stadje)
 

DeletedUser4527

Guest
bouw 5 huizen , missie afgerond , maar wil eerst productie aanzetten , dan verschijnt opeens nieuwe opdracht (oude is al geïnd dan) echter zonder het icoontje te hebben geklikt
 

ThaMartin

Actief lid
Voor alle zekerheid: Je bedoelt niet hetgeen in Spelversie 1.55 is ingevoerd toch? Hier het citaat:

Er zijn nu minder klikken nodig om een opdracht te accepteren en af te ronden. Het extra "voltooid" scherm is nu verdwenen en de samenvatting wordt direct getoond in het opdrachtvenster (waar je nu ook de oorspronkelijke opdrachttekst kunt lezen).
 

DeletedUser4527

Guest
nee dat bedoel ik zeker niet , de missie int vanzelf en geeft dan (terwijl ik andere dingen doe) het nieuwe missie venster (popup)
 

ThaMartin

Actief lid
Dank jullie wel! Het probleem is doorgegeven aan de ontwikkelaars en ze zijn aan het werken aan een oplossing.

Zou iedereen die hier last van heeft, om hierbij te helpen, alsjeblieft wanneer dit gebeurt, een post willen achterlaten in dit topic met datum en tijdstip, welke spelwereld en de titel van de opdracht die automatisch afgerond werd? Dat zou ons kunnen helpen het probleem zo snel mogelijk te lokaliseren.

Bedankt alvast voor jullie hulp!
 

Stingy

Lid
Ik heb hier ook last van.
Ik heb de quest bijv. van verzamel 650.000 munten afgerond en ik klik ook nog op de opbrengst van één of meerdere productiegebouw(en) voor ik het munten queeste venster open.
Ik open het munten queeste venster en nog voor ik kan klikken, heeft het productie queeste venster zich geopend én springt er een winstvenster open die aanbiedt om de volgende queeste te aanvaarden of niet. De tweede queeste winst is automatisch geïnd, zonder dat je ziet wat je 'gewonnen' had.
De wereld speelt geen enkele rol. Ik heb het op alle mijn werelden, m.n.: NL1 (Arvahall), NL2 (Brisgard), EN8 (Houndsmoor) en ZZ1 (Dunarsund) waar versie 1.56 actief is en had het al als bug aangemeld op de Bèta server...
Is inderdaad alle Rinbin missies!
 

ThaMartin

Actief lid
Dank je wel voor de extra info Stingy!

Update: De ontwikkelaars verwachten dit probleem op korte termijn te hebben opgelost :)
 

ThaMartin

Actief lid
Dit probleem moet in de huidige spelversie verholpen zijn. Mocht het zich opnieuw voordoen, laat het dan alsjeblieft even weten :)
 
Bovenaan