24 uur ban te pakken op Cirgard.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ok dit wil ik effe kwijt.

Ik heb een 24 uur ban te pakken omdat ik iets te grove text in me profiel naam had gezet naar een andere speler, die mij telkens lastig valt en ook vervelende en uitdagende prive berichtjes stuurt.

Ik ga dan niet gelijk jankend en rennend naar support toe.
*** dus duidelijk wel.

Dat ik daar dan een waarschuwing voor krijg is prima,maar dan moet ik m wel eerst krijgen.
Dus ik log in ,en kan niet eens in me mail box kijken,bam gelijk 24 uur ban te pakken.
Terwijl er in de brief stond dat ik 24 uur de tijd had om het aan te passen en die was al om.
En die text had ik gister pas in me profiel staan,ook had ik de text al aangepast,vanochtend ,en in het bericht stond nog de oude text.
Daar zit dus nooit geen 24 uur bij om aan te passen.
Dus wat is dat nou weer voor kinderachtig gedoe.

Is dat omdat *** veel diamanten koopt en daarom een geliefdere speler is ten opzichte van mij.
Terwijl hij het ook bij mij doet met prive berichten.
Dit is gewoon discriminatie.

Respectvol met elkaar om gaan,dat geld voor iedereen,niet alleen voor mij.

gr marcus
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4162

Guest
Dat is omdat jij het op een site zet die publiekelijk toegankelijk is, ook voor kleine kinderen.

Hoe dom kun je zijn door je naar zijn niveau te verlagen??

Niet minder als verdient. Leer er van..
 

DeletedUser275

Guest
Marcus, hier ga je geen antwoord krijgen op jouw zaak.
Dit wordt enkel via support gedaan.
 

Seconddream

Actief lid
Ok dit wil ik effe kwijt.

Ik heb een 24 uur ban te pakken omdat ik iets te grove text in me profiel naam had gezet naar een andere speler, die mij telkens lastig valt en ook vervelende en uitdagende prive berichtjes stuurt.

Ik ga dan niet gelijk jankend en rennend naar support toe.
*** dus duidelijk wel.

Dat ik daar dan een waarschuwing voor krijg is prima,maar dan moet ik m wel eerst krijgen.
Dus ik log in ,en kan niet eens in me mail box kijken,bam gelijk 24 uur ban te pakken.
Terwijl er in de brief stond dat ik 24 uur de tijd had om het aan te passen en die was al om.
En die text had ik gister pas in me profiel staan,ook had ik de text al aangepast,vanochtend ,en in het bericht stond nog de oude text.
Daar zit dus nooit geen 24 uur bij om aan te passen.
Dus wat is dat nou weer voor kinderachtig gedoe.

Is dat omdat *** veel diamanten koopt en daarom een geliefdere speler is ten opzichte van mij.
Terwijl hij het ook bij mij doet met prive berichten.
Dit is gewoon discriminatie.

Respectvol met elkaar om gaan,dat geld voor iedereen,niet alleen voor mij.

gr marcus

Dat het vervelend is begrijp ik best, je kunt tegenspraak indienen door gebruik te maken van de support.
Klik hier om direct naar support te gaan.Omdat dit geen discussie is voor het openbare forum heb ik deze dan ook gesloten en heb ik naam die je gebruikt even weg gehaald.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan