Opgelost [21912] Indicator nieuw bericht verschijnt ook al is er geen nieuw bericht

DeletedUser

Guest
De indicator voor een nieuw bericht in het berichtencentrum verschijnt soms ook al is er geen nieuw bericht. De reproductiestappen voor deze fout zijn:

1) Open het spel
2) Zorg ervoor dat je een nieuw bericht krijgt
3) Open het berichtencentrum en lees het bericht
4) Sluit het berichtencentrum
5) Merk op dat het icoontje van het berichtencentrum niet meer knippert
6) Voer een actie uit, zoals het ophalen/starten van productie, het bouwen/verkopen van een gebouw, etc.
7) Merk op dat het icoontje van het berichtencentrum opnieuw knippert ook al is er geen nieuw bericht

attachment.php


Deze fout was al even bekend en doorgegeven maar ze stond nog niet op het forum. Bij deze is ze nu dus "officieel" doorgegeven. :)

FOE-21912
 

Bijlagen

  • berichten.png
    berichten.png
    61,8 KB · Weergaven: 209

DeletedUser

Guest
Voeg er dan gelijk even aan toe dat er geen koppeling zit tussen je stad en de GvG kaart. Als je dat bericht leest terwijl je op de kaart bent, knippert het nog steeds als je in je stad terugkomt. Ook als je geen enkele actie uitvoert.
 

DeletedUser

Guest
Voeg er dan gelijk even aan toe dat er geen koppeling zit tussen je stad en de GvG kaart. Als je dat bericht leest terwijl je op de kaart bent, knippert het nog steeds als je in je stad terugkomt. Ook als je geen enkele actie uitvoert.

Hmm, dit kan ik niet reproduceren. Als ik het berichtje lees terwijl de GvG kaart is geopend en dan terugkeer naar mijn stad, dan begint het icoontje enkel terug te knipperen nadat ik een actie uitvoer. Ben je zeker dat je geen enkele actie uitvoert (want het is op dat moment dat de foute informatie door backend wordt verzonden)?
 

DeletedUser8938

Guest
Hmm, dit kan ik niet reproduceren. Als ik het berichtje lees terwijl de GvG kaart is geopend en dan terugkeer naar mijn stad, dan begint het icoontje enkel terug te knipperen nadat ik een actie uitvoer. Ben je zeker dat je geen enkele actie uitvoert (want het is op dat moment dat de foute informatie door backend wordt verzonden)?

Ik heb hetzelfde als Sl8yer. Dus ook als ik geen actie uitvoer, begint het terug te knipperen.
 
Bovenaan