Geen Reproductie 2 keer inkomsten bij het opnieuw laden van het spel

DeletedUser

Guest
Gebruikersnaam: Messiah
Browser & versie: Firefox 12.0 en I.E. 9.0 (x64 en x86) dit geval is alleen in firefox opgemerkt.
Adobe Flash Player versie:11.2 R202
Besturingssysteem: Windows 7 x64 + sp1

Urgentie: geen (ik kan het niet bewust reproduceren)
Beschrijving:Nadat het spel enige tijd heeft open gestaan en mijn productie klaar was heb ik de productie overal opgehaald. Doordat het steeds langer duurt tot het "slapende maantje" verschijnt laad ik het spel opnieuw in. De eerste 2 of 3 keer blijft hij hangen op 70 %. Dus firefox gesloten en het nogmaals geprobeerd. Het spel laad perfect en alle productie kan weer worden opgehaald.
Mogelijk houd dit verband met het "verspringen van de tijd " wanneer het spel langere tijd in de browser open staat.
Frequentie:Ik dacht dit al eerder gezien te hebben, maar dacht toen dat het er toch niet bij was geteld. Aangezien ik dit keer een heel mooi rond bedrag had staan weet ik zeker dat het ook beide keren is opgeteld.
Schermafbeeldingen: NVT
 

DeletedUser326

Guest
de vertraging bij firefox, na een tijd te hebben opengestaan of in slaapstand te zijn geweest heb ik ook last van
ik durf alleen het geld probleem niet te bevestigen om de zelfde reden.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan dit niet recreëren ... Mijn gok is dat je de eerste keer misschien wel voorraden hebt opgehaald, maar dat dit niet is doorgegeven aan onze servers. Bij het herladen van je spel stonden deze dan nog op 'te innen'.

Indien je later toch meer info hebt over hoe ik dit bewust kan recreëren: laat gerust iets weten.

Toch bedankt voor je eerlijkheid!
 
Bovenaan